Betclic: €55 niet te verliezen weddenschap
Hallo,
Ik zat een beetje te kijken naar bookmakers en toen kwam ik bij betclic.
Op de site staat dat als je minimaal 55€ stort, je bij je eerste bet (max55€) als je die verliest je inzet terug krijgt en je die vervolgens gelijk kan laten uitkeren.
Hebben mensen hier ervaring mee ? want het lijkt te mooi om waar te zijn.
Groeten Jaro
Ik zat een beetje te kijken naar bookmakers en toen kwam ik bij betclic.
Op de site staat dat als je minimaal 55€ stort, je bij je eerste bet (max55€) als je die verliest je inzet terug krijgt en je die vervolgens gelijk kan laten uitkeren.
Hebben mensen hier ervaring mee ? want het lijkt te mooi om waar te zijn.
Groeten Jaro
in 20-01-2014 18:56 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
faraz1994:
naast de cashback heb je ook een mobile promotie
naast de cashback heb je ook een mobile promotie
Mobile promotie ook altijd het vermelden waard, bedankt voor de aanbeveling :)
Toto Sigarenboer
Thanks voor de tip! Vanavond lekker 577euro gewonnen :D
Bericht gewijzigd door wedden op di 16 mrt. 2021, 10:08
colinfok:
Zou je je wedstrookje niet meer klakkeloos willen plakken, de opmaak ziet er niet uit waardoor het compleet onleesbaar is.
Thanx!
Hakuna Matatttta.
Jongens, ik heb de bookmaker-sectie hier even goed bekeken en ik kom er toch niet helemaal uit.
Ik heb inmiddels de first freebets bij Betfirst, Goldenpalace en Betclic verbruikt (zonder succes), dus nu ik wilde eigenlijk nog een pogng wagen, maar ik weet niet meer welke bookmakers er nog zijn met een dergelijke actie.
Ik kan namelijk niet zo goed opmaken bij welke je ook daadwerkelijk je je geld terug krijgt en bij welke je een bonus krijgt, die je dan onder allerlei onmogelijke voorwaarden moet vrijspelen.
Dus ik dacht: laat ik het maar gwn direct aan de kenners vragen :p
Ik heb inmiddels de first freebets bij Betfirst, Goldenpalace en Betclic verbruikt (zonder succes), dus nu ik wilde eigenlijk nog een pogng wagen, maar ik weet niet meer welke bookmakers er nog zijn met een dergelijke actie.
Ik kan namelijk niet zo goed opmaken bij welke je ook daadwerkelijk je je geld terug krijgt en bij welke je een bonus krijgt, die je dan onder allerlei onmogelijke voorwaarden moet vrijspelen.
Dus ik dacht: laat ik het maar gwn direct aan de kenners vragen :p
w1990:
Jongens, ik heb de bookmaker-sectie hier even goed bekeken en ik kom er toch niet helemaal uit.
Misschien is dit nog iets 25 + 10 euro freebet van William Hill
Bericht gewijzigd door wedden op di 16 mrt. 2021, 10:09
Toto Sigarenboer
Dat leek mij ook idd een goeie, maar daar kun je niet withdrawen naar je bankrekeking. En aangezien ik verder geen plek heb om evenutele winsten naar toe te brengen, viel die helaas voor me af.
Betfred heeft ook nog zo'n freebet actie.
Toto Sigarenboer
Ik heb 55 op sevilla gezet voor vanavond. Als ze winnen toch gratis 80euro :)
Uitbetaling aangevraagd, Voor en achterkant van rijbewijs geupload op hun wedstrijd nu afwachten of betaling binnenkomt :)
bapinho:
Uitbetaling aangevraagd, Voor en achterkant van rijbewijs geupload op hun wedstrijd nu afwachten of betaling binnenkomt :)
Zelfde gedaan! Hoop deze week mijn geld binnen te krijgen (y)