Bet777 wil niet betalen
Hallo, misschien dat jullie me verder kunnen helpen. Gisteren heb ik een livebet geplaatst bij een colombiaanse match. Mijn bet was dat er een inworp zou plaats vinden tussen minuut 79 en minuut 80. Ik was de match live aan het bekijken via stream en bij minuut 79'50 neemt de keeper een doeltrap en trapt de bal buiten. Gewonnen dacht ik dus. In de wedgeschiedenis zie ik echter dat mijn bet als verloren werd geregistreerd. Vandaag heb ik de helpdesk gecontacteerd en die gingen dat onderzoeken. Een uur later krijg ik antwoord met de melding dat de bet wel degelijk verloren is gegaan. Welke stappen moet ik ondernemen? Ik weet wel heus wat ik heb gezien, ik ben namelijk niet blind ofzo. Hoe moet ik nu aan hen bewijzen dat er effectief een inworp plaatsvond?
in 8-03-2016 15:31 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
kielserat:
Ja dat is idd het probleem. Een goal kan je makkelijk terug vinden, maar een inworp..... Wat ik nodig heb zijn de beelden van de hele match, maar ja, waar vind je zoiets. Moest ik nu spaans kennen dan had ik misschien iets kunnen regelen
Ja dat is idd het probleem. Een goal kan je makkelijk terug vinden, maar een inworp..... Wat ik nodig heb zijn de beelden van de hele match, maar ja, waar vind je zoiets. Moest ik nu spaans kennen dan had ik misschien iets kunnen regelen
google translate kun je toch gewoon gebruiken ;-)
Retarded gambler
Het lijkt erop dat ik mijn geld kwijt ben. Ze doen zelfs geen moeite meer om mijn vragen te beantwoorden.
Was het veel geld wat je hebt ingezet en wat je kon winnen?
Als het een paar euro is zou ik persoonlijk niet veel moeite voor doen, goede leer voor de volgende keer zeg maar.
Maar als het om tientallen tot honderden euro's inzet/winst gaat, dan kan je even verder neuzen.
Wel zou ik vooral hun reglement even napluizen, misschien staat er iets in over weddenschappen op inworpen.
Kan heel goed zijn dat bet777 deze pas laat tellen als de bal weer in het veld is na een inworp.
Ik weet het niet precies hoor, want ik wed namelijk nooit op dit soort schimmige dingen. Het is namelijk altijd gezeik. Is ie nou wel of niet binnen zoveel tijd.
Succes en hou ons op de hoogte.
Als het een paar euro is zou ik persoonlijk niet veel moeite voor doen, goede leer voor de volgende keer zeg maar.
Maar als het om tientallen tot honderden euro's inzet/winst gaat, dan kan je even verder neuzen.
Wel zou ik vooral hun reglement even napluizen, misschien staat er iets in over weddenschappen op inworpen.
Kan heel goed zijn dat bet777 deze pas laat tellen als de bal weer in het veld is na een inworp.
Ik weet het niet precies hoor, want ik wed namelijk nooit op dit soort schimmige dingen. Het is namelijk altijd gezeik. Is ie nou wel of niet binnen zoveel tijd.
Succes en hou ons op de hoogte.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Dit vind ik dus heel typisch he. Ik zag die website van bet777 en zag al gelijk dat het dezelfde engine heeft als betfirst, waar ik al slechte ervaringen mee had. Ook om dit soort zaken. De tijd van de live match liep maar liefst 20 minuten achter op de daadwerkelijke match tijd. Ik gooide 80 euro op O0,5 goals gezien de statistieken van de teams. Bleek de wedstrijd dus al in de 85ste minuut te zitten, in plaats van de 65ste minuut zoals het op Betfirst stond. Veel over en weer gemaild, maar uiteindelijk ook mijn geld niet teruggekregen. Dan kan het wel een leuke openingsbonus hebben, maar als vervolgens de engine en de service drie keer niks is dan hoeft het van mij ook niet. Geef mij maar gewoon Betsson/Unibet/Bwin.
Er zijn enkele sites die inderdaad de tijd pakken waarop een corner/ingooi daadwerkelijk genomen wordt.
Als het in 45+3 een corner wordt toegekend, maar de scheids fluit af zodra de bal over achterlijn rolt, telt hij namelijk ook niet mee.
Snap dat het kut is. Maar met die ingooibets enzo moet je gewoon oppassen. Hooguit als funbetjes zien, nooit serieus geld opzetten.
Als het in 45+3 een corner wordt toegekend, maar de scheids fluit af zodra de bal over achterlijn rolt, telt hij namelijk ook niet mee.
Snap dat het kut is. Maar met die ingooibets enzo moet je gewoon oppassen. Hooguit als funbetjes zien, nooit serieus geld opzetten.
kielserat:
Weet misschien iemand waar dergelijke stats worden bijgehouden of waar ik de beelden kan terug opvragen?
Weet misschien iemand waar dergelijke stats worden bijgehouden of waar ik de beelden kan terug opvragen?
Deze wedstrijd is in Colombia uitgezonden door Win Sports. Hier kun je de goals terugkijken, maar jouw ingooi staat daar natuurlijk niet bij.
"Todo bien , todo bien."
Ik weet niet of het wedstrijd van Cali was. Maar op william hill kun je wel inworpen en dergelijke terugzien. Volgens de william hill website was in die wedstrijd inderdaad een ingooi op 79.45, en die is gezien die statistieken daar ook genomen voor 79.59.
Nogmaals, weet dus niet of het om die match gaat. Maar op William Hill kun je redelijk veel terug zien.
Overigens denk ik dat je weinig kunt beginnen. Van een bookie winnen bij zoiets is heel moeilijk. Daarbij heb ik het met funbetjes op inworpen ook wel eens in mijn voordeel gehad dat ze goed waren, terwijl ik dacht dat ze fout waren.
http://sports.williamhill.com/bet/en-gb/results///E/8941898/thisDate/2016/3/8///America+de+Cali+v+Universitario+De+Popayan.html
Nogmaals, weet dus niet of het om die match gaat. Maar op William Hill kun je redelijk veel terug zien.
Overigens denk ik dat je weinig kunt beginnen. Van een bookie winnen bij zoiets is heel moeilijk. Daarbij heb ik het met funbetjes op inworpen ook wel eens in mijn voordeel gehad dat ze goed waren, terwijl ik dacht dat ze fout waren.
http://sports.williamhill.com/bet/en-gb/results///E/8941898/thisDate/2016/3/8///America+de+Cali+v+Universitario+De+Popayan.html
Zaterdag opvraging gedaan en nu na 6 dagen nog steeds niks ontvangen. Ben klaar met deze bookie!
Puur gokken ja, beetje dom
NBA / CS:GO