Bet365 niet beschikbaar voor Nederlanders, welke wel?
Hi,
ik heb begrepen dat bet365 niet voor Nederlanders is. Ik speel zelf op Betfair en die hebben redelijk veel wedstrijden, maar nog niet zoveel als bet365.
Is er iemand die weet welke bookie vergelijkbaar is met bet365 en die wel beschikbaar is voor Nederlanders. Zo ja, is deze bookie ook een beetje te vertouwen, etc.
Alvast bedankt.
ik heb begrepen dat bet365 niet voor Nederlanders is. Ik speel zelf op Betfair en die hebben redelijk veel wedstrijden, maar nog niet zoveel als bet365.
Is er iemand die weet welke bookie vergelijkbaar is met bet365 en die wel beschikbaar is voor Nederlanders. Zo ja, is deze bookie ook een beetje te vertouwen, etc.
Alvast bedankt.
in 20-06-2013 16:19 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
SBObet/12bet hebben erg veel aanbod, alleen als je daar gaat spelen moet je rekening houden dat vooral de asian handicaps over/under weddenschappen aantrekkelijk zijn. Op 1x2 zitten vaak lagere odds. Daarnaast is het aan te raden om er GEEN bonus te nemen, aangezien het maar 15-20% is en je het veel moet rondspelen waardoor de kans klein is dat je er winst op maakt..
Retarded gambler
Ik zit momenteel op www.marathonbet.com ziet er mss niet zo smooth uit, maar zeker meer opties dan betfair en ook wel lekkere odds.
I love sport, But hate Gambling
SBO en 12Bet zijn echt twee must have bookies, helemaal vanwege de asian lines. En ja de 1X2 odds lijken wel lager, maar dat komt omdat zij de markt min of meer bepalen, dus als je je tips op tijd krijgt of uitzoekt dan zijn de odds geen probleem. Loop je altijd achter de feiten aan dan zul je bij Europese bookies nog hogere odds kunnen pakken, zoals Interwetten.
Ik speel juist veel bij SBO en 12Bet.
Wat betreft Marathon bet daar heb ik al heel gauw limieten gekregen, ondanks dat ik met een kleine unitsize daar ben begonnen, dus voor even leuk.
Ik denk dat je gewoon hier op de hoofdpagina moet kijken naar bookies met leuke bonussen en daarnaast zul je zien als je met Oddsportal gaat werken je meerdere bookies nodigt hebt om ergens de hoogste odd te krijgen.
Ik speel juist veel bij SBO en 12Bet.
Wat betreft Marathon bet daar heb ik al heel gauw limieten gekregen, ondanks dat ik met een kleine unitsize daar ben begonnen, dus voor even leuk.
Ik denk dat je gewoon hier op de hoofdpagina moet kijken naar bookies met leuke bonussen en daarnaast zul je zien als je met Oddsportal gaat werken je meerdere bookies nodigt hebt om ergens de hoogste odd te krijgen.
bettips:
Ik zit momenteel op www.marathonbet.com ziet er mss niet zo smooth uit, maar zeker meer opties dan betfair en ook wel lekkere odds.
Wat mij opvalt is dat 5dimes dikwijls, samen met marathonbet, de hoogste odds hebben.
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Thanks allen (y) . Ga het eens proberen bij SBObet aangezien ik veelal over/under speel.