Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bedotten/bedriegen de bookmakers ons met hun "live" wedden ?

Het is mij de laatste tijd al dikwijls opgevallen dat wanneer men speelt op live wedden , dat een goal ( of een andere gebeurtenis ) al "vermeld" word bij de bookmaker nog vooraleer het werkelijk "live" is gebeurd .
Of is het wel degelijk live ?
Ik zat nu rechtstreeks te kijken naar de match Australië - Nederland ( sporza ) en de laptop staat naast mij , open op Unibet en de live weddeschappen op deze match .
Ik zie plots alles grijs worden bij Unibet en reeds 0-1 verschijnen als op de tv Robben nog maar juist over de middenlijn vertrekt om enkele seconden nadien de goal te maken
Zulke zaken zijn mij de laatste tijd al meer opgevallen , rechtstreeks een match volgen op tv en tegelijk een live weddenschap open staan en toch komen de beslissingen / goals enkele fracties van seconden voor ze op tv te zien zijn.
Zijn er soms afspraken gemaakt tussen de FIFA en de bookmakers dat de uitzendingen op tv met enkele seconden vertraging uitgezonden worden en dat de bookmakers dus enkele seconden voor ons een goal ( of andere beslissing ) zien gebeuren ?
Als dit werkelijk zo is , dan bedriegen de bookmakers ons met hun (zogezegde) "live" weddenschappen .
Ik zou hier hier toch graag eens het fijne willen van weten ( maar denk niet dat enige bookmaker hierover iets zal lossen )
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagspartacus in 18-06-2014 16:32 Bookmakers
in 18-06-2014 16:32 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.