B-bet oplichters?
Thank you for your message.
Kindly be informed that you still have to provide with the following document:
- Recent bank account statement of your personal bank account, you would like to receive your future withdrawals on. The bank account statement must not be older than 2 months and must visibly display date of statement, first and last name, IBAN and current address as entered into the player account. (the previous one was not in the correct format)
Let us know if you have more questions, we are happy to help you!
ik heb alles gestuurd en ook in pdf formaat alles. Al mijn overige documenten zijn goedgekeurd alleen hier willen ze een papieren versie. Wie heeft er nog een papieren versie anno 2020.
en als ik ze in pdf stuur is het ook niet goed. Dit duurt nu al 6 dagen en krijg letterlijk 1 reactie per dag
Geen ervaring mee maar wellicht PDF even omzetten naar JPG?
Hey Kleurendoof,
Ik heb dit ook wel vaken en als je je bankstatement pdf uitprint en er dan een foto van maakt dan keuren ze het altijd wel goed! Beetje een omweg, maar meestal de enige manier waarop ze het accepteren
Oké top, ga het proberen. Kan gewoon van 1 pagina zijn toch?
Goede tip! Ben zelf eens op een zomerdag naar de Rabobank gegaan, waar ze me een officiële uitdraai overhandigden (met een scheef gezicht)
Hoi,
zelf heb ik ook nare ervaring met b bets. Ik heb ook al een uitbetaling lopen en de communicatie is zo slecht. Ze reageren veelste laat en betalen gewoon niet uit. Ze willen het uitstellen allemaal.
Aangezien dit topic al bestaat, sluiten we deze weer. Het andere topic is te bereiken via deze link.