Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Adres verplicht bij aanmelden bij bookmaker?

Hey allemaal,
Kan je je toevallig registreren bij een sportgoksite zonder een adres op te geven? Ook had ik van iemand gehoord dat je bijv. bij de sigarenboer een pas kan kopen met geld erop en dan daarmee inloggen zonder te registreren. Ik ben nog nieuw in het online gokken en weet de weg dus nog niet te vinden. Kan iemand me helpen??
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmontana_19 in 14-08-2012 17:45 Bookmakers
in 14-08-2012 17:45 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kort en bondig : Neen!
0 Vind ik leuk's
Niet aan beginnen, inderdaad. Bij het registreren wordt er sowieso om je adresgegevens gevraagd, die je zodra je om een uitbetaling vraagt ook zult moeten verifiëren middels een scan van je identiteitsbewijs en een rekening of bankafschrift waar jouw naam en adres op staan. Dit is standaard bij iedere bookmaker.
Nog even een ongevraagd maar goedbedoeld advies:
Open geen account met valse gegevens. Je kunt dan wel geld storten en spelen (en als het even mee zit wellicht ook winnen), maar als je uit wilt laten betalen kom je in de knoei bij de verificatie en kun je alsnog fluiten naar je centen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Zoals hierboven al aangegeven is: niet aan beginnen en alles netjes opgeven bij je registratie!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Tijd voor een mooi slotje. Het beste advies is daarbij ook al gegeven.
Succes ermee!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.