Account maken bij verschillende bookmakers
Hey wedders
Ik speel tot op heden altijd via stanleybet maar om verschillinde redenen overweeg ik een account aan te maken op een van de zovele sites. Nu vraag ik me af hoe veilig het is en hoe een transactie verloopt. Ik zou namelijk niet aan allerlei verplichtingen willen voldoen zoals bv elke maand een bepaald bedrag storten of dergelijke.
Kan iemand mij wat uitleg geven?
Gr brecht
Ik speel tot op heden altijd via stanleybet maar om verschillinde redenen overweeg ik een account aan te maken op een van de zovele sites. Nu vraag ik me af hoe veilig het is en hoe een transactie verloopt. Ik zou namelijk niet aan allerlei verplichtingen willen voldoen zoals bv elke maand een bepaald bedrag storten of dergelijke.
Kan iemand mij wat uitleg geven?
Gr brecht
in 11-01-2011 17:12 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Hey wedders
Ik speel tot op heden altijd via Stanleybet maar om verschillinde redenen overweeg ik een account aan te maken op een van de zovele sites.
Alle bookmakers die hier op de lijst staan https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/ zijn veilig en vertrouwd. Het verloop van de transacties hangt af van het betaalmiddel dat je gebruikt en de bookmaker die je kiest.
Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 12:38
Unibet