Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Account bij Pinnacle

Hallo allemaal,
Ik wilde graag een account aan gaan maken bij Pinnacle Sports.
Dit omdat zij vaak hoge quoteringen hanteren en ze vaak voorkomen in de surebets.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
Ik zat er aan te denken om een fictief adres in Belgie op te geven, en alles gewoon via mijn Moneybookers te doen.
Is dit mogelijk?
Danny
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdannym in 3-10-2011 17:44 Bookmakers
in 3-10-2011 17:44 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dannym:
Hallo allemaal,
Ik wilde graag een account aan gaan maken bij Pinnacle Sports.
Dit omdat zij vaak hoge quoteringen hanteren en ze vaak voorkomen in de surebets.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
Ik zat er aan te denken om een fictief adres in Belgie op te geven, en alles gewoon via mijn Moneybookers te doen.
Is dit mogelijk?
Danny

Nee, indien Pinnacle erachter komt dat je een fictief adres gebruikt kan je fluiten naar je geld (lees de voorwaarden goed door). Ik zou eerder een persoon in Belgie zoeken wiens adres je mogelijk zou kunnen gebruiken. Echter, het blijft natuurlijk altijd een risico!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ze pakken je dan via je IP-adres. Tenzij je een proxy-server hebt. Ik zou het maar niet proberen, tenzij je er echt verstand van hebt, zoals Aduard.
0 Vind ik leuk's
Als alternatief kan je Betfair gebruiken, die hebben over het algemeen betere quotes dan de gemiddelde bookmaker.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de reacties, ik ben genoeg gewaarschuwd om er vanaf te zien.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
vraag me dit eigenlijk ook een tijdje af.....
0 Vind ik leuk's
site is blijkbaar perfect toegankelijk voor Belgen.
Zijn er Belgen die hier een account hebben?
Aan of af te raden?
0 Vind ik leuk's
cgdjt:
site is blijkbaar perfect toegankelijk voor Belgen.
Zijn er Belgen die hier een account hebben?
Aan of af te raden?

ik heb daar een account, in begin ff wennen aan de site maar is een TOPPER, in combi met bet365 kun je niet beter zitten (is mijn mening) alle 2 hoge odds en een uitgebreid gamma. ik doe alles standaard bij pinnacle en wat ze daar niet hebben doe ik bij bet365. zoals point spreads die zijn bij bet365 uitgebreider.
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
ok thx. Ervaringen met storten/uitbetalen? Makkelijk, moeilijk? Mogelijkheden? Kosten?
0 Vind ik leuk's
cgdjt:
ok thx. Ervaringen met storten/uitbetalen? Makkelijk, moeilijk? Mogelijkheden? Kosten?

ik doe alles met neteller, super snel allemaal geen kosten
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.