Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

2 accounts op Unibet: 1 op .com en 1 op .be

Heel lang geleden heb ik een account geopend op unibet, ik heb daar een hele tijd op gespeeld maar ben inmiddels overgeschakeld naar een andere bookmaker. Onlangs las ik een artikel op voetbalkrant.com over unibet. In het artikel werd er dus verteld dat er een Belgische versie ging komen van unibet. De Belgische klanten die reeds een account hadden op unibet moesten dus volgens het artikel een nieuwe account aanmaken, aangezien zij nog op de internationale versie zaten. Er stond ook bij dat dit volkomen legaal was en 100% wordt toegestaan door unibet.
Aangezien er een leuke bonus aan was verbonden ben ik erop ingegaan. Ik heb vervolgens geld gestort en ben de afgelopen dagen beginnen spelen. Vandaag heb ik echter ontdekt dat mijn nieuwe account is geblokkeerd en ik niet meer kan inloggen. Ik heb vervolgens de klantendienst telefonisch gecontacteerd en blijkbaar is het nu wel een probleem dat ik over 2 accounts beschik. Ik heb de hele situatie uitgelegd maar de dame in kwestie kon er niet veel aandoen en was ook niet staat om mij te vertellen hoe het nu verder moest. Ze ging de zaak doorsturen naar een andere afdeling en zij gingen bepalen hoe het verder moet.
Wat denken jullie? Ga ik mijn centen nog terugzien of is dit een verloren zaak? Jullie begrijpen toch dat dit allemaal vrij verwarrend is en dat ze me hier flink hebben misleid.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyassinos in 4-11-2012 00:44 Bookmakers
in 4-11-2012 00:44 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.