12bet niet meer bespeelbaar voor NL'ers
Zojuist kon ik ineens niet meer inloggen bij 12bet. Werd doorgelinkt naar een pagina met 'forbidden location'. Aangezien ik nog geld op mijn account had staan even een mail gestuurd. Dit was hun antwoord:
Dear Mr. ...,
RE: Account
Username: ...
We regret to inform you that we no longer support members from Netherlands. With this, your account will be locked and the remaining balance of EURO ... will be transferred to your Moneybookers account the soonest you provide the following:
1. Screenshot of your Moneybookers Account profile
2. Authorization letter (Authorizing 12BET to manually transfer funds into your account).
Example: "I hereby authorize 12BET team to manually transfer my xxxx (amount) to my Moneybookers Account.
As soon as money has been successfully transferred, we will proceed to close your 12BET account.
If you need further assistance, please contact our 24/7 Live Chat or e-mail support.eu@12csd.com
Thank you and have a great day!
Best Regards,
12BET Customer Service
www.12bet.com
Dear Mr. ...,
RE: Account
Username: ...
We regret to inform you that we no longer support members from Netherlands. With this, your account will be locked and the remaining balance of EURO ... will be transferred to your Moneybookers account the soonest you provide the following:
1. Screenshot of your Moneybookers Account profile
2. Authorization letter (Authorizing 12BET to manually transfer funds into your account).
Example: "I hereby authorize 12BET team to manually transfer my xxxx (amount) to my Moneybookers Account.
As soon as money has been successfully transferred, we will proceed to close your 12BET account.
If you need further assistance, please contact our 24/7 Live Chat or e-mail support.eu@12csd.com
Thank you and have a great day!
Best Regards,
12BET Customer Service
www.12bet.com
in 28-09-2013 11:09 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Speel er ook heb het al eerder gehoord, maar nog geen last van :)
knight876:
Speel er ook heb het al eerder gehoord, maar nog geen last van :)
Speel er ook heb het al eerder gehoord, maar nog geen last van :)
Ik had hetzelfde. Hoorde ook van iemand anders dat hij een e-mail had gehad dat zijn account was gesloten. Ik heb daarna ook nog zeker 3 maanden kunnen spelen. Maar vandaag probeerde ik op de inlogpagina te komen en daar kwam ik niet. Dus vandaar maar een mailtje gestuurd.
Dus als je nog kunt inloggen en je geld nog middels een withdrawel naar jezelf over kunt boeken, zou ik dat zeker doen. Ik schrok eigenlijk best wel toen ik met geen mogelijkheid meer bij mijn geld kon dat daar nog stond. Gelukkig is het na wat mailverkeer wel gelukt om het geld weer op mijn Skrill account te krijgen. Was bang nooit meer iets van ze te vernemen.
Maar dus niet meer spelen bij deze bookie met vaak hele mooie odds :-(