10 Pond zonder te storten BetFred.com
VWCrew:
We raden iedereen af om van deze actie gebruik te maken aangezien deze actie hoogstwaarschijnlijk alleen geld voor inwoners van Engeland en Ierland. We komen hier zo snel mogelijk op terug.
Hallo Iedereen,
Ik vond deze promotie op de BetFred.com Website:
1. Ga naar de homepage
2. Ga naar 'promotions' (rechts in het menu)
3. Ga naar 'sport promotions'
4. De bovenste afbeelding is de actie waar het om gaat
10 Pond zonder te hoeven storten, enigste wat je moet doen is BF10 als promotiecode opgeven tijdens het registreren en binnen 24 uur staat het saldo erop. Waarschijnlijk nog een stuk sneller dan 24 uur.
[B]Tijdens het registreren:[/b]
Promotiecode: BF10
Mochten nog meer mensen een leuke geen stortingsbonus vinden, meld dit dan graag.
Groetjes,
Tim Barrett
We raden iedereen af om van deze actie gebruik te maken aangezien deze actie hoogstwaarschijnlijk alleen geld voor inwoners van Engeland en Ierland. We komen hier zo snel mogelijk op terug.
Hallo Iedereen,
Ik vond deze promotie op de BetFred.com Website:
1. Ga naar de homepage
2. Ga naar 'promotions' (rechts in het menu)
3. Ga naar 'sport promotions'
4. De bovenste afbeelding is de actie waar het om gaat
10 Pond zonder te hoeven storten, enigste wat je moet doen is BF10 als promotiecode opgeven tijdens het registreren en binnen 24 uur staat het saldo erop. Waarschijnlijk nog een stuk sneller dan 24 uur.
[B]Tijdens het registreren:[/b]
Promotiecode: BF10
Mochten nog meer mensen een leuke geen stortingsbonus vinden, meld dit dan graag.
Groetjes,
Tim Barrett
in 16-10-2012 12:14 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ben benieuwd of je die 10 pond zo snel krijgt :)
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik heb me ook geregistreerd, maar zag daarna pas dat dit bij de terms & conditions stond:
[quote]Offer available to new customers who reside in the UK or Northern Ireland
Ik denk dus dat we naar die 10 pond kunnen fluiten helaas. ;-)
[quote]Offer available to new customers who reside in the UK or Northern Ireland
Ik denk dus dat we naar die 10 pond kunnen fluiten helaas. ;-)
Hakuna Matatttta.