Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

10 € gratis registratiebonus bij Eurotierce.be

Eurotierce is een nieuwe Belgische goksite ( goedgekeurd door de Belgische Kansspelcommissie ) waar je algemene sportweddenschappen (voetbal , tennis , basketbal , wielrennen , hockey enz ) kan plaatsen maar die zich toch voornamelijk richt op paarden weddenschappen ( ook live weddenschappen zijn mogelijk )
Zij hebben nu bij registratie van nieuwe leden een "gratis" bonus van 10 € plus een stortingsbonus gelijk aan het gestorte bedrag ( max 40 € ) Dus in totaal kan je een bonus hebben van 50 €

www.eurotierce.be

Hier de voorwaarden betreffende de beide bonussen

De voorwaarden voor de bonus aanbieding is in behandeling

Aanbieding geldig van 27/05/2014 tot en met 30/06/2014, voor elke nieuwe opening van een speelrekening bij eurotierce.be, niet cumuleerbaar met andere WELKOM aanbiedingen, éénmaal geldig per persoon en per rekening. Na goedkeuring van de Kansspel Commissie, zal er een bonus van € 10 (niet opvraagbaar) op uw speelrekening worden gestort door eurotierce.be. Voor elke eerste storting van min. € 15 (niet later dan max. 30 dagen) na opening van een eurotierce.be rekening wordt er bovendien een bonus (niet opvraagbaar) gelijk aan het gestorte bedrag op de speelrekening gestort max. tot € 40. Alle bonussen worden direct op de speelrekening gestort en dit binnen de 48 uur.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagspartacus in 28-05-2014 20:05 Bookmakers
in 28-05-2014 20:05 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kijk dat zo een website... met zulk onduidelijke regels omtrent een bonus dan ook maar de gekste licentie kan krijgen ? dat valt toch niet te snappen...

comeon, betfair, bet365 ... allemaal websites die zichzelf al bewezen hebben een betrouwbare bookmaker te zijn kunnen/willen geen licentie krijgen voor het vervelende belgenlandje .... en dan bijv. een zinloze website als betfirst die voor geen meter werkt krijgt er wel 1 ....

soit na een eerste blik (veel verder denk ik niet te kijken) lijkt deze website het wel degelijk behoorlijk te doen en een relatief degelijke layout... maar de bonusvoorwaarden zijn toch echt vaag ;o)
0 Vind ik leuk's
Ik heb mij een account aangemaakt , alles invullen was geen probleem en zeer duidelijk
Heb direkt nadien paar mailtjes ontvangen voor de activatie van mijn account , en activatie van registratiebonus van 10 €
Die staat er nu ook op , 10 € op mijn account zonder storting
En afhankelijk van deze bet ( hopelijk heb ik die juist ) zal ik dan verder zien wat de mogelijkheden zijn op deze site .
Voor de stortingsbonus van max 40 € , die moet ik doen binnen de 30 dagen na mijn activatie , dus nog ff tijd genoeg om hopelijk een kleine winst op te bouwen en te laten uitbetalen ( eens zien hoe vlug en moeilijk / makkelijk ze daarin zijn )
0 Vind ik leuk's
Registratie voltooid en onmiddelijk 10 euro welkombonus gekregen! Niet echt de duidelijkste site, NL vertaling ook niet vlekkeloos.

0 Vind ik leuk's
foutieve vertaling, lijkt wat op bedrog
0 Vind ik leuk's
Lijkt wel of ze alles door google translate hebben gegooid op die site.
0 Vind ik leuk's
-
site kwam vandaag ook in beeld in het VRT programma voor het zelfde geld waar het over sportweddenschappen ging trouwens....

dus scam zal wellicht niet zo populair zijn om in beeld te brengen bij de VRT ....
0 Vind ik leuk's
Het is erkend door belgische kansspelcommissie hoor.
1 Vind ik leuk's

Heeft Eurotierce nog een bonusactie lopen? Op hun site bieden ze in het Frans wel een bonus van 100 euro aan voor wedden op paarden. Op de review https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/eurotierce pagina kan ik niks vinden over een bonus.

Bericht gewijzigd door Prif op di 21 jan. 2020, 17:57
0 Vind ik leuk's
Live Bettor

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.