Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Artikel: wedden op hoekschoppen, value bij de underdog

Nog niet zo lang geleden waren de mogelijkheden wat betreft wedden op voetbalwedstrijden erg beperkt: je kon bij de sigarenboer enkel de winnaar voorspellen. Sinds de opkomst van internetbookmakers zijn de mogelijkheden echter enorm vergroot. Niet alleen kun je inzetten op de winnaar, je kunt ook inzetten op de eerste ingooi, het percentage balbezit, aantal schoten op doel, etc.

In dit artikel richten we ons op de hoekschoppenmarkt. Waarom is juist deze markt voor ons bijzonder interessant om in de gaten te houden? JeroenUnibet81 schreef onderstaand artikel.

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/wedden-op-sport/wedden-op-corners

Indien je vragen hebt, plaats ze in dit topic :-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 27-12-2013 13:39 Algemeen
in 27-12-2013 13:39 Algemeen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik zag dit in de chat passeren door Namka ;-)

SPANJE: Spaanse Beker 20:00

Villarreal Real Sociedad over 11.5 corners @1.72 UB/Napoleongames

Villareal staat 2e in die lijst (h)

Bericht gewijzigd door wedden op do 8 apr. 2021, 07:38
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Ik zag dit in de chat passeren door Namka ;-)
SPANJE: Spaanse Beker 20:00
Villarreal Real Sociedad over 11.5 corners @1.72 UB/Napoleongames
http://www.footstats.co.uk/index.cfm?task=Leagues
Villareal staat 2e in die lijst (h)

12 corners (h)
0 Vind ik leuk's
Mooi stuk, er ligt idd value te vinden.. ! Paar vragen van mij en wat anderen ook vast zich afvragen..: Wat zn de betere bookie's in het verband van Corners O/U en Corners HC ? Nog een vraag over de website footstats/corners, Wat betekenen de kolommen?
Groet(y)
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Mooi stuk, er ligt idd value te vinden.. ! Paar vragen van mij en wat anderen ook vast zich afvragen..: Wat zn de betere bookie's in het verband van Corners O/U en Corners HC ? Nog een vraag over de website footstats/corners, Wat betekenen de kolommen?

De kolommen bij corners zijn : F for/voor en A against/tegen.Profile zou ik ook niet direkt kunnen zeggen.

als ik naar betbrain kijk en de match Betis - Real Madrid: dan zie ik corners (meeste) bij Bet365/corners hcp +1.5 en even-oneven bij SBO Bet / Marathon bied wel de meeste mogelijkheden betreft O/U 8.5 tot 12.5 en daar bij O/U.

Cornerbet van Timmotief: Betis - Real Madrid over 10.5 corners @1.75

Betis - Real Madrid heeft weinig toelichting nodig, Real wil vlammen in de competitie. Ronaldo wil laten zien waarom hij de beste van de wereld is, en na de laatste tijd maar weinig te scoren wordt dit een klapper. ik verwacht zelfs de over 4.5 goals met mogelijk een 1-4 winst voor Real. Een andere erg mooie tip voor deze wedstrijd is over 10.5 corners. Een kijkje in de statistieken leer me dat beide team veel corners krijgen en voor 1.75 kan ik deze weddenschap echt niet laten liggen.

Bericht gewijzigd door wedden op do 8 apr. 2021, 07:39
0 Vind ik leuk's

ik kwam deze website tegen,ik weet niet of hij jullie al bekend is,ziet er wel handig uit.

https://www.simplesoccerstats.com/Index.html

Bericht gewijzigd door wedden op do 8 apr. 2021, 07:39
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
o2.5 corners voor Real Madrid in de 1e helft @ 1.80 lijkt me ook een mooie.
0 Vind ik leuk's
Wat denken jullie vanavond bij Aja-Fey ?
Line 10 corners
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Wat denken jullie vanavond bij Aja-Fey ?
Line 10 corners

Over dan,en bij welke bookie?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.