Vraag: wedden op sport en belasting in Nederland. Hoe?
Allereerst zal ik mij even voorstellen. Ben nieuw hier. Mijn naam is Goof en ik wed al een aantal jaren op sport. Nu heb ik de laatste maanden mijn bankroll weten uit te breiden van een kleine 1000eur naar 5 cijfers.
Aangezien ik nog in NL geregistreerd sta vroeg ik me af of er hier professionele gokkers zijn die mij van de beste tips kunnen voorzien om in de toekomst op een legale wijze zonder problemen mijn winst te laten uitbetalen naar mijn bankrekening, belastingvrij.
Aangezien ik pas bij de 6 cijfers wil gaan uitbetalen, (mits ik dit haal), heb ik dus nog wel even om dit alles te regelen. Ik werk zelf al als freelancer en reis hierdoor over de wereld als digital nomad, wat inhoudt dat een land waar de inkomstenbelasting al een stuk lager ligt ook erg meegenomen is.
Nu weet ik dat in de UK geen belasting wordt geheven, maar gaat mijn voorkeur hier niet naar uit. De regels mbt kansspelbelasting zijn lastig te vinden. Vaak zie ik op meerdere websites verschillende antwoorden en is er ook een groot verschil tussen wanneer je dit als full time inkomen hebt ipv dat je dit doet naast je baan. Ik las wel positieve berichten over Bulgarije, daar de inkomstenbelasting er 10% betreft en er geen belasting wordt geheven op kansspellen, maar hier ben ik niet 100% zeker van.
Ik ben geen voorstander om dingen op illegale wijze te doen. Het moet dus allemaal netjes volgens de regels zijn, dan is er ook niets om je zorgen over te maken.
Ik hoop hier iemand te vinden die mij is voor gegaan op dit vlak!
Groet, de Goof