Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het valt me op dat de chat de laatste dagen problemen geeft. Ik had vernomen van vw-crew dat dit hoogstwaarschijnlijk aan de hostingprovider ligt. Ook laad de site erg langzaam pagina's wat vrij irritant is.Hopelijk wordt het chat probleem en de snelheid van de website snel opgelost .
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Het valt me op dat de chat de laatste dagen problemen geeft.

Het lijkt erop dat de storing bij de hosting provider voorbij is. Voetbalwedden zonder chat is stukken ongezelliger maar gelukkig kan er weer gechat worden.

Edit 1 uur later deze post aangepast omdat de chat toch nog problemen blijft geven.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wanneer wordt de nieuwe site gelanceerd??

Er worden alleen maar topics gemaakt met wie het snelst in 5 stappen 50 euro heeft behaald, terwijl dit nog niemand is gelukt :S

Leuk en aardig, maar speel dan met real money. Er wordt nu alleen maar gegokt en niet meer gewed op voetbal.

Waar blijven de tips? (met toelichting!!) Sommige sites streven deze site gewoon voorbij omdat dit ongeloofwaardig is!!

Ik vind het wel super dat je door middel van Bookmakerspel en VW10 geld kunt winnen, maar we willen toch allemaal geld verdienen door elkaar te helpen?? Toch niet om te patsen wie er als eerste 50 euro heeft behaald met de meest onzinnige bets??
Hopelijk komt vw crew snel in actie om verloedering te voorkomen :)

Keep it up (Y)
0 Vind ik leuk's
[quote]Wanneer wordt de nieuwe site gelanceerd??

Er worden alleen maar topics gemaakt met wie het snelst in 5 stappen 50 euro heeft behaald, terwijl dit nog niemand is gelukt :S

Daar wordt echt mega druk aan gewerkt en zal echt snel online komen. Het topic van dat nieuwe spel is inmiddels gesloten. Ik vind zelf ook dat de kwaliteit van de tips de laatste tijd erg aan het zakken is. Vind wel dat mensen zelf mogen weten of ze met nep of echt geld oefenen in wedden. In ieder geval kan zelf ook niet wachten op de nieuwe website omdat daar veel meer en betere opties opzitten ook voor de tips.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ben erg benieuwd. Kunnen jullie niet nog preciezer zeggen wanneer we dat kunnen verwachten? Zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat we de site deze week al kunnen verwachten, of is dat te vroeg?
0 Vind ik leuk's
[quote]Ben erg benieuwd. Kunnen jullie niet nog preciezer zeggen wanneer we dat kunnen verwachten? Zou het bijvoorbeeld kunnen zijn dat we de site deze week al kunnen verwachten, of is dat te vroeg?

Dat is te vroeg. We gaan hopelijk volgende week de testfase in. Ik denk dat het nog ongeveer 2/3 weken kan duren, maar dan heb je ook wat :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ok, vind het nu namelijk wel beetje vervelend. Ben daardoor ook iets minder op deze site. Maar ja, geduld is een schone zaak :)
0 Vind ik leuk's
[quote]Ok, vind het nu namelijk wel beetje vervelend. Ben daardoor ook iets minder op deze site. Maar ja, geduld is een schone zaak :)

Is te begrijpen Arjen er is ook bewust voor gekozen om dit allemaal in de winterstop te doen omdat dat dat een rustige periode is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
In verband met de vernieuwde site (topsite trouwens (y) ) een kleine melding (misschien zijn jullie al op de hoogte):
Ik wou mijn profielfoto (of avatar, of hoe je het ook wilt noemen) veranderen, maar dit lukt niet, dan krijg je een soort van foutmelding, met als gevolg dat ik nu met een zwarte vlek zit als foto :d
Niet dat dit belangrijk is, een heel klein detail, maar wou het even gemeld hebben zodat het in de toekomst misschien kan verholpen worden.
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Hier gaat zeker wat mee gedaan worden immers avatars maken het forum een stuk vrolijker. Omdat er vast meer updates op het programma staan is het nog even geduld hebben.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.