Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Altijd goed natuurlijk het is spelregels nr1 inschrijven bij meerdere bookmakers om zo voordeliger uit te zijn.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Het zou ook wel mooi zijn als bookmaker Coral er tussen komt te staan. Coral is een goede bekende bookmaker met altijd goede quoteringen en ze accepteren ook Nederlanders alle voorwaarden dus om ook in het quoteringen vergelijken systeem te komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Het zou ook wel mooi zijn als bookmaker Coral er tussen komt te staan. Coral is een goede bekende bookmaker met altijd goede quoteringen en ze accepteren ook Nederlanders alle voorwaarden dus om ook in het quoteringen vergelijken systeem te komen.

Gaan we aan werken wedden! Tevens zijn we bezig met een spel waarbij de prijzenpot iedere week oploopt...hou de site in de gaten want dat zal deze week van start gaan ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Zou het wel leuk vinden als gebruikers van voetbalwedden een eigen blog bij kunnen houden. Blogabet is ook zo'n betting blog site maar daar vind je echt blogs van alle soorten sporten. Heb liever dat het allemaal over voetbal gaat.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Zou het wel leuk vinden als gebruikers van voetbalwedden een eigen blog bij kunnen houden. Blogabet is ook zo'n betting blog site maar daar vind je echt blogs van alle soorten sporten. Heb liever dat het allemaal over voetbal gaat.

Daar zit zeker wat in echter hebben we nu prioriteit aan andere dingen waar iedereen binnenkort het resultaat van kan zien. Ik hou nog even voor me wat het precies is ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Regelmatig kom ik tegen dat leden de geschiedenis van de chat nog even terug willen lezen. Dit kan via de link https://www.voetbalwedden.net/voetbal-chat/ en je ziet dan dat er chat geschiedenis is tot en met nummer 24. Het lijkt me zeker handig dat er in het chat venster naast het popup linkje dan een geschiedenis/history linkje komt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Regelmatig kom ik tegen dat leden de geschiedenis van de chat nog even terug willen lezen. Dit kan via de link https://www.voetbalwedden.net/voetbal-chat/ en je ziet dan dat er chat geschiedenis is tot en met nummer 24. Het lijkt me zeker handig dat er in het chat venster naast het popup linkje dan een geschiedenis/history linkje komt.
goed bezig!
0 Vind ik leuk's
Kan de 'Ik wil alle reacties in dit topic per email ontvangen' niet veranderd worden in dat er standaard komt te staan dat je geen reactie wilt ontvangen, dan kan je zelf de keuze maken. Nu ontvang je het als je het vergeet uit te klikken.

Als je dan een dag niet heb gereageerd zit je mailbox op sommige dagen lekker vol in een 'actief' topic.
0 Vind ik leuk's
[quote]Kan de 'Ik wil alle reacties in dit topic per email ontvangen' niet veranderd worden in dat er standaard komt te staan dat je geen reactie wilt ontvangen, dan kan je zelf de keuze maken. Nu ontvang je het als je het vergeet uit te klikken.

Als je dan een dag niet heb gereageerd zit je mailbox op sommige dagen lekker vol in een 'actief' topic.

Bij deze geregeld ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.