Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Dan krijg je dat iemand op 9 wedstrijden 1 euro inzet en op de ene 991 euro. Hou je dus bijna hetzelfde.
Ik zie mezelf niet in het onlineblok van deze site staan terwijl dat ik wel online ben.
Er hoort dus 4 leden online te staan + mijn voetbalwedden naam wedden.
Er zijn 9 bezoekers online! Er zijn 3 leden online!
De leden die online zijn:
vlaflip, belgianiron, demas
Nou veel belangrijker vind ik iets anders. een eigen gelijk vindbare topic over de verschillende handige te bezoeken sites om het wedden te vergemakkelijken. Ik heb het wel zien staan volgens mij in off topic. Het lijkt me echter handiger om het gewoon een topic -naam te geven zodat het ook voor iedereen vindbaar is. ( bij het hoofdscherm)
Ik denk dat dit een essentieel topic is voor deze website, aangezien je niet zomaar af kan gaan op tips van andere. Je zult een beetje moeten vergelijken en het is dan handig om juist op deze site gelijk even te kunnen klikken en verschillende odds vergelijkers/team statistieken en competitie statistieken en prono te vinden.
Deze fout heb ik getest en ben ik niet tegengekomen. Kan je laten weten wanneer het weer gebeurd?