Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Ik heb trouwens de eerste handen aan de poker bonus codes gelegd ;-) Kijk er maar eens.
Verder nog commentaar? Schreeuw maar, de site kan er alleen maar beter op worden :p
Ik heb hem nogal bijgewerkt ;-)
Kijk nu nog eens, stukken beter? Ik heb screenshots en logo's gebruikt om de pagina wat rustiger te houden. En de tekst opmaak verandert en sommige links verandert. Ik vind het er nu stukken beter uitzien ;-)
Is het niet handiger om voor dit onderwerp een eigen topic te openen Rrinus?
Gr. mario
Ps. kan je de berichten verhuizen?
We zijn momenteel druk bezig met wat andere dingen voor deze site waar we nog niet te veel over kwijt willen. Het forum heeft zeker onze aandacht en zal ook zeker worden aangepast.
Maar thanx voor de scherpe blik!
Mario