Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
^ In de toekomst, waarschijnlijk wel. Alleen heeft Internet Explorer door het geringe gebruik simpelweg nu niet onze prioriteit (en we hebben niet de handjes om VW voor alle browsers en browserversies te optimaliseren).
Voor nu is dan ook het advies: gebruik of stap over op Chrome of Safari :-)
Doordat onze host te kampen heeft met netwerkproblemen, kan het zijn dat de website periodiek even offline is. Dit kan enkele minuten duren. Excuses voor het ongemak!
We zijn de app (voor Android en iOS) langzamerhand aan het uitbreiden. Inmiddels zijn ook de voorbeschouwingen te zien via de mobiele applicatie. Het forum, bookmakers en bonussen worden in willekeurige volgorde aan de applicatie toegevoegd.
De app kun je downloaden via de onderstaande linkjes!
De chat doet erg raar. Er worden zo ineens een hele lijst met berichten verwijderd, of soms kan ik gewoon niet versturen (vooral het eerste probleem lijkt iedereen te hebben in de chat)
De chat doet erg raar. Er worden zo ineens een hele lijst met berichten verwijderd, of soms kan ik gewoon niet versturen (vooral het eerste probleem lijkt iedereen te hebben in de chat)
Klopt, dit heeft (waarschijnlijk) te maken met de hyperlinks achter bijvoorbeeld bookmakers. We proberen dit snel op te lossen.
Klopt, dit heeft (waarschijnlijk) te maken met de hyperlinks achter bijvoorbeeld bookmakers. We proberen dit snel op te lossen.
Inderdaad, dat is een deel. Maar het gebeurt ook vaak bij berichten zonder hyperlink.
Onze database leverancier heeft met een hardnekkige storing te kampen gehad. Zoals jullie wellicht hebben meegekregen lag de website er enkele uren uit. Het goede nieuws is dat we weer online zijn en alles weer goed lijkt te werken.
Het slechte nieuws is dat we de data kwijt zijn sinds de laatste back-up. Deze is vannacht om 00.00 uur gedaan. Het kan dus zijn dat er berichten, wedtips of reacties zijn verdwenen. Excuses voor dit ongemak!
ah daarom dus, ik had enkele wedtips en die zijn verdwenen, dacht dat ze niet waren geregistreerd ofzo
Neen, helaas niet. Je zult deze dus zelf opnieuw moeten toevoegen.