Website problemen? Meld ze hier!
Update:
Voor vragen, verbeteringen, suggesties voor de website kan je in dit topic terecht.
Het lijkt erop alsof jullie server continu rookt. Gaan jullie daar iets aan doen of is dit iets waar wij als bezoekers rekening mee moeten houden? Het is op deze manier vrijwel geen doen om normaal rond te kijken op deze website.
in 22-08-2015 14:02 Algemeen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hallo allemaal!
Vandaag kwam ik het fenomeen Vipvoetbalwedden.nl tegen. Heeft dit ook maar iets te maken met deze site of zijn het enorme copycats?
Vandaag kwam ik het fenomeen Vipvoetbalwedden.nl tegen. Heeft dit ook maar iets te maken met deze site of zijn het enorme copycats?
hollandia:
Hallo allemaal!
Hallo allemaal!
Een van de vele copycats (n)
Dance like you never danced before.
Heel de layout ligt overhoop, maar ik veronderstel dat jullie daar mee bezig zijn
^yes, even refreshen moet het verhelpen :-)
bolletje93:
refreshen helpt bij mij niet
Welke browser?
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de chat niet ingeladen kan worden, soms wel, even later bij een refresh is hij weer weg. Zowel in Safari als in Chrome. Op mobiel werkt hij dan weer wel.. screenshot:
http://i.imgur.com/8Dwx8AX.png">
http://i.imgur.com/8Dwx8AX.png">
denise92:
Welke browser?
bolletje93:
Welke browser?
denise92:
Welke browser?
bolletje93:
Welke browser?
Bij mij ook alles overhoop. Ik surf met chrome op mijn tablet. Bij mij staat er bovenaan enkel forum en voorbeschouwingen en wedtips kan ik niet aanklkkken, is verdwenen.
denise92:
Welke browser?
bolletje93:
Welke browser?
Google Chrome
Beste VW-crew en/of Denise, ik heb een foutje ontdekt in de uitslag van een wedstrijd in de TIP Competitie. Namelijk: Chile vs Peru geen BTTS volgens jullie. Werkelijk uitslag is 2-1, wel btts dus.
Adios!
Adios!