Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddenschappen met als type: Over 1.5 & Under 3.5

Ik speel de laatste tijd 3w met o1.5 of u3.5 .Dit geeft een verdubbelaar 3x odd van 1.2/1.3.

Voor dit week-end dacht ik aan:
o1.5:
Heerenveen -Groningen @1.20
Willem II-Feyenoord @1.20(Feyenoord won de beker en kan vrijuit spelen)
Jong Ajax-Den Bosch @1.13 FT 3-1
Achilles-VVV @1.16 FT 3-1
Sparta-Dordrecht @1.08 FT 2-3
Bursaspor - Galatasaray @1.15 FT 1-1

u3.5:
Gijon-Eibar @1.35 FT2-0

Samen geeft dat odd van 3.16.Ik speel zelf maar 3/4 wedstrijden(met de jupiler league heb je er dus wel 5 nodig) van zodra ik een odd van 2 heb.

Graag aanvullingen ...of verbeteringen
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagboempatat in 29-04-2016 13:05 Algemeen
in 29-04-2016 13:05 Algemeen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@Boempatat

Die zijn inderdaad ook leuk om te doen. Ik speel ook vaak dnb. Als je daar elke dag werk van maakt met dit soort bets kan je vaak winnen. Enige nadeel is dat je hoog moet inzetten om echt goede winst te kunnen maken. Als je er 1 fout hebt verlies je al snel een groot bedrag op een lage quote.
0 Vind ik leuk's
Weer een nieuwe poging:

Hertha BSC - Bayern Munchen under 3.5 @1.32

Ik houd er normaliter niet van om absolute topteams onder te spelen, maar Hertha BSC heeft in dit seizoen al haar thuiswedstrijden onder 3.5 gespeeld. Bayern heeft van de week CL gespeeld, dus zijn misschien enigszins vermoeid. De Odd was ook te mooi om te laten liggen. Gaat deze fout, dan gaan de topteams onder 3.5 definitief op de blacklist

FSV Mainz 05 - SV Werder Bremen over 1.5 @1.20

Bij beide ploegen vallen gemiddeld per wedstrijd 3.3 /3.2 goals per wedstrijd. Allebei hebben van al hun thuis/uitwedstrijden pas 1x onder 1.5 goals gespeeld dit seizoen. Mainz probeert thuis tegen elke tegenstanders aanvallend voetbal te spelen en Werder Bremen vallen al jaren veel goals.

As Eupen - vv Kortrijk over 1.5 @1.23

Bij zowel Eupen als Kortrijk vallen gemiddeld de meeste goals dit jaar in Belgie en spelen toevallig nu tegen elkaar. Wordt een doelpuntrijke wedstrijd denk ik.

Samen @1.98 op Unibet

Als je toch per se over de @2 wil halen zou ik gewoon Hoffenheim dubbele kans erbij doen. Darmstadt verliest uit alles kansloos dit seizoen en heeft pas 4 keer gescoord in uitwedstrijden.

Normaal had ik Sporting Gijon - Atletico Madrid er ook bijgezet over 1.5 goals, maar ik was te laat wakker helaas. Gijon al zijn thuiswedstrijden over 1.5 goals dit seizoen. En op het moment van schrijven scoort Gijon de 1-1!
0 Vind ik leuk's
Kortrijk mist 10 spelers, zo gaan er 4 beloften mee naar Eupen.o1.5 moet kunnen. ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
@Totootje, Kortrijk o1.5 vind ik ook een mooie ,maar ik ga daarom andere nemen. ;-)

AUSTRALIA: A-League12:00
Perth Glory-Brisbane Roar o1.5@1.17 De odds op de overs vallen als bakstenen naar beneden.
FT 2-2

GERMANY: Bundesliga15:30
FSV Mainz 05-SV Werder Bremen o1.5@1.21 Beiden prijken bovenaan de o1.5 klassement.Mainz omdat ze thuis veel scoren (gelijk met Leverkusen!) Bremen omdat ze uit er veel tegen krijgen.
FT 0-2

GREECE: Super League18:30
Asteras Tripolis-Panathinaikos o1.5@1.48 Er is ietos aan de handos met die wedstrijd.oddos op de overos vliegos naar benedos.BTS van 2.4 naar 2.17
FT 0-5
samen @2.09

@iknatuurlijk: de DC zou ook een leuk topic kunnen zijn.
bv:
GERMANY: Bundesliga18:30
Hamburger SV-SC Freiburg 1X@1.26
FT 2-2 (Hunt miste nog een pen in de 88' voor de 3-2)

BELGIUM: Proximus League20:30
KSV Roeselare-Antwerp X2@1.33
FT 1-2

ITALY: Serie A20:45
Empoli-Lazio 2X@1.15
FT 1-2

samen@1.92
0 Vind ik leuk's
iknatuurlijk:
Weer een nieuwe poging:

Hertha BSC - Bayern Munchen under 3.5 @1.32

Ik houd er normaliter niet van om absolute topteams onder te spelen, maar Hertha BSC heeft in dit seizoen al haar thuiswedstrijden onder 3.5 gespeeld. Bayern heeft van de week CL gespeeld, dus zijn misschien enigszins vermoeid. De Odd was ook te mooi om te laten liggen. Gaat deze fout, dan gaan de topteams onder 3.5 definitief op de blacklist

FSV Mainz 05 - SV Werder Bremen over 1.5 @1.20

Bij beide ploegen vallen gemiddeld per wedstrijd 3.3 /3.2 goals per wedstrijd. Allebei hebben van al hun thuis/uitwedstrijden pas 1x onder 1.5 goals gespeeld dit seizoen. Mainz probeert thuis tegen elke tegenstanders aanvallend voetbal te spelen en Werder Bremen vallen al jaren veel goals.

As Eupen - vv Kortrijk over 1.5 @1.23

Bij zowel Eupen als Kortrijk vallen gemiddeld de meeste goals dit jaar in Belgie en spelen toevallig nu tegen elkaar. Wordt een doelpuntrijke wedstrijd denk ik.

Samen @1.98 op Unibet

Als je toch per se over de @2 wil halen zou ik gewoon Hoffenheim dubbele kans erbij doen. Darmstadt verliest uit alles kansloos dit seizoen en heeft pas 4 keer gescoord in uitwedstrijden.

Normaal had ik Sporting Gijon - Atletico Madrid er ook bijgezet over 1.5 goals, maar ik was te laat wakker helaas. Gijon al zijn thuiswedstrijden over 1.5 goals dit seizoen. En op het moment van schrijven scoort Gijon de 1-1!

wauw.. ik ben gestraft door mijn eigen luiheid. Was om 2 uur nog niet uit bed waardoor ik Eupen - Kortrijk heb gespeeld in plaats van Gijon-Atletico die helaas al begonnen was. Eupen scoorde in de 80ste minuut pas 1-0 en dat is zo gebleven. Hertha was tot de 96ste min nog 1-0 en werder Bremen was bij rust al geklaard. Zonde. Goede les om voortaan de aanvangstijden beter in de gaten te houden. Morgen weer een nieuwe!
0 Vind ik leuk's
Voor morgen:

Ado Den Haag - Feyenoord onder 3.5 goals @1.54

In alle 10 de thuiswedstrijden van Ado zijn er niet meer als 3 goals gevallen. Feyenoord staat bekend om zijn solide verdediging en houdt vaak de 0. Ado is in zeer slechte doen en verwacht dat ze heel verdedigend zullen gaan spelen om een afstraffing te voorkomen. Echt een Heerlijke odd die je niet kan laten liggen. Het kan eigenlijk alleen fout gaan als Beugelsdijk weer gekke dingen gaat doen.

MVV Maastricht - FC Eindhoven over 1.5 goals @1.19

De Nederlandse Jupiler League. Meer hoef ik niet te zeggen. Nergens ter wereld wordt er zo slecht verdedigd als in deze divisie.

Belenenses - Vitoria Guimaraes onder 3.5 goals @1.18

Belenenses heeft in al zijn thuiswedstrijden nog nooit over 3.5 goals gehad en Guimaraes in al zijn uitwedstrijden hetzelfde verhaal. Belenenses heeft tevens de minste goals gescoord en krijgt ook heel weinig tegen.

Samen @2.16 op Unibet
0 Vind ik leuk's
SWITZERLAND: Super League13:45
Basel- Lausanne o1.5@1.12 De laatste 6 H2H waren goed voor o2.5 .
FT 4-3

ENGLAND: FA Cup15:00
Fulham-Tottenham o1.5@1.22. BTS is serieus aan het droppen. Fulham is een ploeg die thuis veel scoort en op 1 staat in de o2.5 klassement .Tottenham zal hoogstwaarschijnlijk terug roteren.Maar hebben een zekere Zuid-Koreaan Son Heung-Min die presteert in competities als deze vaak beter en scoorde ook voorgaande twee rondes van de FA Cup aldus Battes zn voorbeschouwingen ;-)
FT 0-3 (Son scoorde niet ,het was Harry Kane die 3x het net trof)

BELGIUM: Proximus League16:00
St. Gilloise-Tubize u3.5@1.26 .Er zijn maar 2ptn verschil tussen beide ploegen en zullen kampen voor die 4e plaats.Daarom denk ik hier een onder,ook al omdat Union ST Gillis een stugge verdediging heeft.
FT 2-0

BELGIUM: Jupiler League18:00
Oostende-Anderlecht o1.5 @1.23 19j spits Dimata zal erop gebrand zijn om aan Anderlecht iets te laten zien.Terwijl Anderlecht, met een in vorm zijnde Hanni, een goeie Europese wedstrijd speelde tegen Zenit,waar het zelfs nog meer dan de 2-0 kon geweest zijn .H2H altijd al goed geweest voor dlptn.
HT reeds 1-1/FT 1-4 Dimata en Hanni scoorden :-)

samen @2.12

1tje die ik eerst X2 wou zetten,maar niet zo zeker van was en daarom plaats ik hem liever bij de u3.5:
BELGIUM: Jupiler League14:30
St. Liege-Gent u3.5 @1.27 Gent heeft zn laatste 4 wedstrijden op Standard gewonnen,maar Standard heeft Met Sa en Belfodil heel gevaarlijke pionnen vooraan lopen.Een heel belangrijke wedstrijd om een plaats in playoff I en daarom een heel fel bevochten wedstrijd.Ik vind dat Gent(die ik live al bezig gezien heb) vooral een controlerende middenvelder als Kums mist.
Deze match speel ik toch niet .Het feit dat Gent zal roteren en een fysieke wedstrijd tegen Tottenham achter de rug heeft.
U3.5 en 2X was goed geweest : FT 1-1

De DC/DNB combi:

SPAIN: LaLiga12:00
Real Sociedad-Villarreal 1X@1.23 Real Sociedad is de ploeg in vorm en legde Villareal al in de copa over de knie met 3-1
FT 0-1 (94')

b]Bologna-Inter 2X@1.18 DNB @1.28[/b]. Bologna zonder de geschorste ervaren verdediger Domenico Maietta . Maar vooral spits Destro zal gemist worden.Hij was dit seizoen al goed voor vijf doelpunten.Inter moet het dan wel zonder Icardi doen, maar de selectie heeft genoeg kwaliteit om dit op te vangen.
FT 0-1

Ik heb nog geen derde gevonden.Als iemand er 1 weet ,zet hem er maar bij .
0 Vind ik leuk's
iknatuurlijk:
Voor morgen:

Ado Den Haag - Feyenoord onder 3.5 goals @1.54

In alle 10 de thuiswedstrijden van Ado zijn er niet meer als 3 goals gevallen. Feyenoord staat bekend om zijn solide verdediging en houdt vaak de 0. Ado is in zeer slechte doen en verwacht dat ze heel verdedigend zullen gaan spelen om een afstraffing te voorkomen. Echt een Heerlijke odd die je niet kan laten liggen. Het kan eigenlijk alleen fout gaan als Beugelsdijk weer gekke dingen gaat doen.

MVV Maastricht - FC Eindhoven over 1.5 goals @1.19

De Nederlandse Jupiler League. Meer hoef ik niet te zeggen. Nergens ter wereld wordt er zo slecht verdedigd als in deze divisie.

Belenenses - Vitoria Guimaraes onder 3.5 goals @1.18

Belenenses heeft in al zijn thuiswedstrijden nog nooit over 3.5 goals gehad en Guimaraes in al zijn uitwedstrijden hetzelfde verhaal. Belenenses heeft tevens de minste goals gescoord en krijgt ook heel weinig tegen.

Samen @2.16 op Unibet

Helaas... Een Jupiler League wedstrijd die eindigt in een 0-0. Dat gebeurt echt zelden.. Bij Ado-Fey is precies uitgekomen wat ik had verwacht. Portugal maakt niet meer uit. Uiteindelijk een slecht weekend met deze vorm van betten.
0 Vind ik leuk's
Newcastle United - Aston Villa onder 3.5 goals @1.30

Jong PSV - Nac Breda over 1.5 goals @1.26

TSV 1860 Munchen - 1. FC Nurnberg over 1.5 goals @1.26

Samen @2.06 op Unibet

Sorry, heb vandaag even geen tijd om mijn keuzes toe te lichten ivm werk!
0 Vind ik leuk's
oei iknatuurlijk ,we hebben samen PSV ,gevaarlijk :d

NETHERLANDS: Eerste Divisie20:00
Jong PSV- Breda o1.5 @1.26. Bookies verwachten weinig goals ,wss omdat de thuiswedstrijden van Jong PSV niet echt doelpuntrijk zijn. NAC moet immers wel echt voor de winst gaan, want met een gelijkspel schieten ze weinig op.En zie link van lucatoniet uit de chat vanmorgen: http://www.bndestem.nl/sport/nac/jong-psv-zonder-de-grootste-talenten-tegen-nac-video-1.6917517
FT 2-0

ENGLAND: FA Cup20:55
Sutton- Arsenal : o1.5 @1.11 Sedert Sutton Leeds versloeg maakten ze maar 1 dlpnt in 4 wedstrijden en kregen ze er maar liefst 10 binnen.En daarbij komt nog eens dat Sutton op kunstgras speelt ,wat zeker een voordeel voor Arsenal zal zijn.
An Arsenal XI - comprising youth players - did play away to Sutton in a pre-season friendly in July 2013, winning 4-3
FT0-2

PORTUGAL: Primeira Liga21:00
Maritimo- Nacional o1.5@1.36 je moet al 13 matchen terug gaan H2H om -2 goals te vinden.
FT 0-0 Ik heb mij teveel laten lijden door de odds,Portugees voetbal dat doet pijn aan de ogen.En fouten dat ze maken.
samen @1.90
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.