Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuwe Homepage en Design Voetbalwedden.net

De nieuwe homepage van Voetbalwedden.net staat live!

De laatste maanden is er op de achtergrond hard gewerkt aan een nieuw design voor VoetbalWedden.net. Het eerste resultaat daarvan - de homepagina - zien jullie al live in actie! De komende weken / maanden worden ook de andere pagina's aangepakt en meegenomen in de design upgrade. Deze worden een voor een uitgerold.

Uiteraard zijn we benieuwd naar wat jullie vinden van het nieuwe design. Smaakt het naar meer en kan je niet wachten op de volgende pagina's of ben je kritisch en ventilleer je dat graag hieronder? Ook als je vindt dat zaken minder goed werken op mobiel of iets dergelijks, laat het ons weten!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 20-10-2021 12:38 Algemeen
in 20-10-2021 12:38 Algemeen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vw goed bezig maar ik denk dat jullie het belangrijkste al een tijdje laten en dat zijn de wedtips. Honderden wedstrijden waar geen resultaat beschikbaar is. Kunnen jullie niet fixen dat alleen de te spelen wedtips beschikbaar zijn? Ik las ook meerdere klachten erover.

0 Vind ik leuk's

ik ga heel eerlijk zijn, ik vond vorige versie beter.

Als ik bijvoorbeeld een voorbeschouwing wil lezen moet ik daar 3 a 4 keer op klikken voor de juiste opengaat, soms gaat hij gewoon naar startpagina of zelfs een topic.

Ook als ik nu op het forum een bericht wil lezen is het veel minder overzichtelijk.

Dus van mij mag het terug zijn zoals het tijdje geleden was.

5 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
  • Yellowboy (20-10-2021 20:45) Citatie verwijderen

ik ga heel eerlijk zijn, ik vond vorige versie beter.

Als ik bijvoorbeeld een voorbeschouwing wil lezen moet ik daar 3 a 4 keer op klikken voor de juiste opengaat, soms gaat hij gewoon naar startpagina of zelfs een topic.

Ook als ik nu op het forum een bericht wil lezen is het veel minder overzichtelijk.

Dus van mij mag het terug zijn zoals het tijdje geleden was.

Dank voor de heldere reactie. Probleem met voorbeschouwingen wordt aan gewerkt! Forum feedback ga ik doorgeven!

0 Vind ik leuk's
  • Altaidpech (20-10-2021 16:41) Citatie verwijderen

Vw goed bezig maar ik denk dat jullie het belangrijkste al een tijdje laten en dat zijn de wedtips. Honderden wedstrijden waar geen resultaat beschikbaar is. Kunnen jullie niet fixen dat alleen de te spelen wedtips beschikbaar zijn? Ik las ook meerdere klachten erover.

Het wedtips probleem is zeker iets wat ons ook dwars zit. Het probleem is dat onze dataprovider nog niet alle odds in kan laden van de nieuwe bookmakers (die dienen dit zelf nog door te voeren, maar zijn nu vooral druk bezig met andere zaken). We kunnen daarom bijv. enkel nog odds van bet365 laten zien maar dat zijn global odds. Hopelijk kunnen we snel weer wedtips van meerdere bookmakers laten zien zodat je ook echt odds kan vergelijken.

0 Vind ik leuk's

Als ik bij wedtips kijk, en dan bij leden welke hebben ingezet, wil de pagina niet laden. Als ik bij wedtips binnen 4 uur klik en daarna wil ik gaan naar wedtips binnen 24 uur laad de pagina niet en moet ik weer eerst ergens anders op klikken voordat die pagina het dan doet?

0 Vind ik leuk's
  • Rob1 (20-10-2021 21:14) Citatie verwijderen

Als ik bij wedtips kijk, en dan bij leden welke hebben ingezet, wil de pagina niet laden. Als ik bij wedtips binnen 4 uur klik en daarna wil ik gaan naar wedtips binnen 24 uur laad de pagina niet en moet ik weer eerst ergens anders op klikken voordat die pagina het dan doet?

Ja dat is ook een goeie idd rob1. Als je bijvoorbeeld van de pagina van wedtips binnen 4 uur, naar die van 24 uur wilt en je klikt daarop, kom je er niet op. Als je de pagina dan ververst dan kom je er uiteindelijk wel op. Het is allemaal zo haperig enzo waardoor je na een tijdje ook weer afhaakt en dat moet zonde zijn voor VW want het is en blijft wel leuk verder maar echt werk aan de winkel nog.

0 Vind ik leuk's

Ik zie dat er nu ook een tennisser en basketballer afgebeeld staan. Willen jullie het platform breder trekken? En betekent dit ook dat het in de toekomst mogelijk gaat zijn om op meerdere sporten te tippen hier in de competities?

0 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (21-10-2021 15:37) Citatie verwijderen

Ik zie dat er nu ook een tennisser en basketballer afgebeeld staan. Willen jullie het platform breder trekken? En betekent dit ook dat het in de toekomst mogelijk gaat zijn om op meerdere sporten te tippen hier in de competities?

Goed gezien! We zijn er inderdaad mee bezig om meerdere sporten toe te voegen, zodat ook hier wedtips en tipcompetities voor aangemaakt kunnen worden. Deze zullen dus binnenkort toegevoegd worden!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik vind het een mooi design wat niet zoveel verschilt van de eerdere website. Wat ik wel minder vind is het forum; ik wil eigenlijk meteen een overzicht zien van alle forums, dus de eerste 5-8 topics per forum zoals eerst. Nu moet je ook op een forum klikken voordat je ziet of er iets bij is gekomen.

1 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.