Live scores (want de chat werkt niet)
Aangezien de chat niet werkt kunnen we hier mss praten over livescores http://www.voetbalwedden.net/live-tussenstanden/
Live Score :
Parma - Cagliari 0-1
KUTTT , come on parmaaaa
Live Score :
Parma - Cagliari 0-1
KUTTT , come on parmaaaa
Aanmaakdatum (oplopend)
10
weet je wat het ergste is...
Ik zet nog speciaal 4-3 en 3-4 erbij als het te erg zou worden..
Zit er gewoon recht tussen in..
Ik zet nog speciaal 4-3 en 3-4 erbij als het te erg zou worden..
Zit er gewoon recht tussen in..
Vanmorgen was ik nog blij met 3-3 brisbane , nu is het de hel
dhustler, waarom neem je niet even een pauze? Je bent volgens mij redelijk op TILT en het zou misschien wel verstandig zijn om ff een weekje niet in te zetten.. Maargoed, dat is je eigen keus je bent tenslotte oud en wijs genoeg neem ik aan ;)
Dat heb je mooi achteraf gezegd juist, had julster op geattendeerd!
@Juist en @dhulster:
Om het forum niet te veel te vervuilen wil ik jullie vriendelijk vragen om, indien er in een topic nog GEEN nieuwe reactie (na een post van jullie) is geplaatst, je laatste post te bewerken en daar je extra bericht in te zetten. Op die manier voorkomen we dat je een aantal berichten na elkaar plaatst (in verschillende posts) en het forum onoverzichtelijk wordt.
Thanx (y)
Om het forum niet te veel te vervuilen wil ik jullie vriendelijk vragen om, indien er in een topic nog GEEN nieuwe reactie (na een post van jullie) is geplaatst, je laatste post te bewerken en daar je extra bericht in te zetten. Op die manier voorkomen we dat je een aantal berichten na elkaar plaatst (in verschillende posts) en het forum onoverzichtelijk wordt.
Thanx (y)
Hakuna Matatttta.
GOALLLLLLLLLLLLLLL PORTO 2-0 EN METEEN AFGELOPEN EN BARCA 3-0 VOOR TOPPP, ALS BARCA 3 VERSCHIIL VOOR BLIJFT STAAN HEB IKAL 150 EURO ONGEVEER MET DAT SPEL HAHAHA TOPPIE,
sorry ; capslock stond aan ahah
4-0!! hijs binne
sorry ; capslock stond aan ahah
4-0!! hijs binne
=
Jammer van porto, gaat het mis in de laatste 10 minuten.. maarja niet getreurd Inter heeft goede zaken gedaan.
Weddenschapen voor morgen? weten jullie wat
ik denk een 1 bij Real Madrid - Atl Madrid.
maar wat raden jullie nog meer aan?
Syrië - Japan?
Japan heeft degelijke voetballers, maar ik kan me geen voetballer uit Syrie herrineren.
Weddenschapen voor morgen? weten jullie wat
ik denk een 1 bij Real Madrid - Atl Madrid.
maar wat raden jullie nog meer aan?
Syrië - Japan?
Japan heeft degelijke voetballers, maar ik kan me geen voetballer uit Syrie herrineren.
spannend, ik heb live gewed op setwinst bij set 1 voor Mayer bij tenniswedstrijd tegen starace,, maar het is veelste spannend, zojuist 10minuten lang achter elkaar van 40-40 naar adv-40 naar 40-adv enzovoorst hahaha, bij een 3-4 achterstand,,, dus hopen maar dat Mayer wint! GEWONNEN! toppie haha 6-4 geworden
=
damn,alsk da had gewete hadk mijn 43 op blackpool gesmeten :-(
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden