Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Live scores (want de chat werkt niet)

Aangezien de chat niet werkt kunnen we hier mss praten over livescores http://www.voetbalwedden.net/live-tussenstanden/
Live Score :
Parma - Cagliari 0-1
KUTTT , come on parmaaaa
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag dhulster in 9-01-2011 14:25 Algemeen
in 9-01-2011 14:25 Algemeen
366 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
pff,mijn unibet rekening staat mooi op 0 nu :(
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
had em alleen aan hoeven te nemen....keepere maakte de beweging al....
0 Vind ik leuk's
proficiat aan dhulster die op deze match in had gezet op gelijkspel
0 Vind ik leuk's
dhulster Topic starter Geplaatst 12 jan. 2011 om 10:51
dankje man heb hier internet op me gsm ben ant werken, ga conge nemen vanmiddag heb toch al geld nu hehe zal dan eens kijken voor vanavond
0 Vind ik leuk's
dhulster Topic starter Geplaatst 12 jan. 2011 om 11:30
ja eindelijk thuis ;nog steeds 200 verlies.. zal iets moeten forceren vanavond
0 Vind ik leuk's
@dhulster kom eens op msn en lees u pm's :p
0 Vind ik leuk's
dhulster Topic starter Geplaatst 12 jan. 2011 om 12:43
Heb een vraag en ik hoop dat iemand me kan helpen :

Bij unibet kan je maar 1 x geld afhalen om de 24uur..

Hoe zit dat bij BWIN ?

Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
wat doet schalke hoezo verliezen al die duitse clubs van die turkse clubs:o
0 Vind ik leuk's
[quote]Heb een vraag en ik hoop dat iemand me kan helpen :

Bij unibet kan je maar 1 x geld afhalen om de 24uur..

Hoe zit dat bij BWIN ?

Alvast bedankt

In de voorwaarden van Bwin staat het volgende en dat betekend dat je gewoon ongelimiteerd geld van je account af kunt halen :

TEGOEDEN ACCOUNT

Bron:Bwin.com

De wedder mag op om het even welk ogenblik vrij beschikken over het tegoed op zijn account in zijn voordeel - onder aftrek van alle inzetten voor lopende weddenschappen en/of spelen. De gewonnen bedragen worden geboekt op de account en kunnen worden gebruikt voor andere weddenschappen of het spelen van andere spelen. Op verzoek van de wedder kunnen de winsten op het tegoed van de account ook onmiddellijk worden uitbetaald, in hun geheel, of gedeeltelijk, op een door de gebruiker aangegeven en op naam van de gebruiker staande bankrekening.

Indien er ten onrechte geld op de rekening van een gebruiker wordt bijgeschreven, dan dient de gebruiker de onderneming hiervan onverwijld in kennis te stellen. Later gewonnen weddenschappen die direct of indirect op basis van zo'n bijschrijving geschieden zijn ongeldig, ongeacht eventuele vertragingen bij de foutmelding. Indien het geld dat ten onrechte op een rekening is bijgeboekt vervolgens wordt opgenomen, of op een weddenschap wordt ingezet die verloren gaat, behoudt de onderneming zich het recht voor, verschuldigde bedragen terug te vorderen.

Indien stortingen niet worden gebruikt voor het enige doel van spelen of wedden, behoudt de onderneming – zeker in het geval er verdenking is van misbruik – zich het recht voor de betrokken tegoeden gedeeltelijk of volledig te annuleren en alle kosten in verband hiermee af te trekken.

De onderneming behoudt zich het recht voor een aanbetaling van een klant, in de strijd tegen creditcardfraude, te verifiëren, en kan zo ver gaan een kopie te vragen van de gebruikte creditcards.

Indien een storting op de account van de klant om technische redenen een door de klant of de holding veroorzaakte rekeningblokkade kruist, dan wordt de klant op dit feit geattendeerd en om identificatie van zijn account verzocht, waarna deze bijboeking per omgaande en volledig (onder aftrek van eventuele kosten) kan worden teruggeboekt.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
dhulster Topic starter Geplaatst 12 jan. 2011 om 14:43
bedankt man !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.