Komt er nog een EK 2012 spel op voetbalwedden.net?
Eerst en vooral, chapeau voor de weg die deze website heeft afgelegd, van een goede naar een uitmuntende. Dus ik wil zeker niet overkomen als een hongerige wolf, maar euh ... komt er ook een wedstrijd rond het EK 2012? In 2010 was hier een zalige wedstrijd in samenwerking met Titan Bet over het WK.
Doe zo voort en toi toi toi
Doe zo voort en toi toi toi
Aanmaakdatum (oplopend)
10
motje82:
Eerst en vooral, chapeau voor de weg die deze website heeft afgelegd, van een goede naar een uitmuntende. Dus ik wil zeker niet overkomen als een hongerige wolf, maar euh ... komt er ook een wedstrijd rond het EK 2012? In 2010 was hier een zalige wedstrijd in samenwerking met Titan Bet over het WK. Doe zo voort en toi toi toi
Eerst en vooral, chapeau voor de weg die deze website heeft afgelegd, van een goede naar een uitmuntende. Dus ik wil zeker niet overkomen als een hongerige wolf, maar euh ... komt er ook een wedstrijd rond het EK 2012? In 2010 was hier een zalige wedstrijd in samenwerking met Titan Bet over het WK. Doe zo voort en toi toi toi
We hebben er nog geen ruchtbaarheid aan gegeven maar wacht maar rustig af... stilte voor de spreekwoordelijke storm :-)
Hakuna Matatttta.
motje82:
komt er ook een wedstrijd rond het EK 2012? In 2010 was hier een zalige wedstrijd in samenwerking met Titan Bet over het WK. Doe zo voort en toi toi toi
komt er ook een wedstrijd rond het EK 2012? In 2010 was hier een zalige wedstrijd in samenwerking met Titan Bet over het WK. Doe zo voort en toi toi toi
motje82:
Het EK 2012 spel staat inmiddels online.
Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 13:10
Toto Sigarenboer
basedgod:
Erg leuk initiatief vw!
Erg leuk initiatief vw!
Dat vinden wij ook. Aangezien het spel er nu is kan hier een slotje op.
Hakuna Matatttta.