Hoe volgen jullie zo veel mogelijk wedstrijden live?
Hallo iedereen,
Even vragen hoe jullie zoveel mogelijk wedstrijden op hetzelfde moment live proberen te volgen... Je hebt soms verschillende voetbalwedstrijden, live darts/snooker enz op hetzelfde moment waar je een "goed moment" afwacht om bijvoorbeeld een bet op een winnaar of volgende hoekschop enz te zetten.
Bij mij is dat soms nogal een gedoe met laptop, gsm, tablet om toch zo weinig mogelijk te missen :-)
Unibet had vroeger een goeie "favorieten" maar sinds nieuwe layout/update vind ik die veeeeel minder geworden...
Interessant. Ben benieuwd naar een foto van je opstelling als je alles ideaal hebt ingericht. Ik hou het persoonlijk op 1 live wedstrijd per keer, anders word ik gek. Vroeger met online pokeren was het wel 10 tafels tegelijk maar dat was meer een automatisme ipv goed kijken wat iedereen deed.
Aantal die hier op stats wedden kijken vaak niet eens live maar housen total corner etc in de gaten.
Ikzelf volg meestal 1 wedstrijd op tv en misschien eentje op telefoon/tablet, overdaad schaadt imo. Meerdere wedstrijden vergt al gauw teveel en kun je wedstrijden niet optimaal volgen.
Check inplayguru eens, je kunt daar zelfs criteria instellen, als die gehit worden dan krijg je een telegram notificatie
@calibermonkey Wow, thanks makker, wat een app!
Werkt prima, 7 Dagen gratis zie ik, betrouwbaar om te betalen na deze proefperiode?
Ja werkt super chill, ik gebruik het al een aantal maanden, ik heb nog geen problemen ondervonden 😊
Soms kan het instellen wat lastig zijn, mocht je ergens tegenaan lopen laat het dan gerust ff weten evt via pb dan kijk ik met je mee
Beste , ik loop of achter of te slapen maar als trouw duitsvoetbal gokker merk ik vandaag pas op dat het duitse voetbal niet meer op espn komt
Nou weet ik de de premier league ook op viaplay komt volgend seizoen maar duits is dit seizoen dus al
Viaplay is pas 2022 in holland te zien dus geen duits voetbal tot die tijd ergens ?