Hoe bepalen jullie 'the perfect bet'?
Ik ben nu sinds een tweetal maanden lid van deze site en probeer regelmatig het forum en de chat te volgen. Het valt mij op dat, vooral in de chat, er vaak gebruikers zijn die vaak de juiste bet tippen. Je kunt zeggen 'geluk', maar keer op keer? Dit doet mij vermoeden dat er vaak meer is dan enkel geluk.
Nu wat ik graag zou willen weten, leren, is hoe bepalen jullie de bet die jullie spelen? Ik kan mij inbeelden dat bij de grote competities onderzoek doen naar blessures, schorsingen, ... heel belangrijk kan zijn, maar ik kan mij niet inbeelden dat hier iemand pakweg de Maleisische competitie gaat volgen. Toch komen hier vaak tips uit dit soort competities voorbij die, in veel gevallen, ook effectief goed uitvallen.
Concreet zou ik graag het volgende van jullie weten:
1) Welke websites gebruiken jullie om statistieken van wedstrijden te volgen?
2) Wanneer bepalen jullie om een bet te spelen? Is dit op basis van statistieken en zo ja, wat is dan de doorslaggevende factor in deze statistieken?
3) Indien jullie tippers volgens via Blogabet, welke spelers volgen jullie en waarom?
Hopelijk kunnen we hier een leuke discussie op gang brengen en elkaar wat wegwijs maken in de wereld van het betten :-)