Grote technische update Voetbalwedden.net
Misschien heb je het al meegekregen: we hebben de website van een flinke technische update voorzien. De laatste weken stonden voornamelijk in het teken van testen, testen en nog eens testen. Hierbij hebben wij de hulp gehad van een groot aantal community leden waarvoor we jullie héél erg dankbaar zijn!
Klaar voor de toekomst met een nieuw fundament
Om klaar te zijn voor de toekomst was het noodzakelijk om onze API (technische term voor "motor van de auto") én onze complete frontend (het "chassis" van de auto) te vernieuwen. We hebben het gehele systeem toegankelijk gemaakt voor meertaligheid en voor communicatie met onze verbeterde iOS & Android apps (later meer). Verwacht op dit moment dus niet al te veel vernieuwingen qua functionaliteit. Verwacht minder fouten en verbeteringen in design (consistenter) en snelheid. Voor ons is het in ieder geval veel makkelijker (en dus sneller) om bugs op te lossen en nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen.
De chat is vernieuwd (met integratie van de privé-berichten)
De grootste vernieuwing die je zal ontdekken is de nieuwe chat. Hier hebben wij namelijk de privé berichten in geïntegreerd. Bekijk het maar eens.
Feedback?
Wij houden van feedback en verbeteren graag. Mocht je iets tegenkomen waarvan je denkt: "dat kan beter". Laat het ons gerust weten via een reactie in dit topic of door een mailtje te sturen naar support@voetbalwedden.net.
Kan ik ook ergens mijn prive berichten verwijderen? Ik kan dit nu nergens vinden......
Kan ik ook ergens mijn prive berichten verwijderen? Ik kan dit nu nergens vinden......
Vooralsnog niet. Komen we op terug!
Heeft de chat geen pop-up meer?
Zie je dat linkje niet staan? Dit is de directe link > https://www.voetbalwedden.net/chat
Jawel. In het eerste scherm staat bovenin de optie 'popup'. Deze is niet meer zichtbaar in de groepschat.
Jawel. In het eerste scherm staat bovenin de optie 'popup'. Deze is niet meer zichtbaar in de groepschat.
Gevonden, thanks
Goedemorgen. kom net nog iets tegen wat niet wilde.
Bij de wedtips kon je bij de wedstrijd Leicester Norwich bij de ah niet helemaal naar beneden scrollen,
Waren 7 mogelijkheden. maar kon maar 6 zien.
Goedemorgen. kom net nog iets tegen wat niet wilde.
Bij de wedtips kon je bij de wedstrijd Leicester Norwich bij de ah niet helemaal naar beneden scrollen,
Waren 7 mogelijkheden. maar kon maar 6 zien.
Alright, gaan we maandag even naar kijken - thanks voor het kijken!
Kun je alvast aangeven wat voor apparaat, welke browser en welke resolutie je gebruikt? Wellicht dat het een styling-dingetje is.
Kan je bij wedtips plaatsen ook favoriete competities ingeven?
Elke keer bijv. Bundesliga typen wordt vervelend.
Kan mijn notificaties niet wegklikken dat ze gelezen zijn.
Heb er nu 19 blijkbaar.