Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis VW-APP in de iPhone & Google play store!

Beste leden,


De tijd van moeilijk friemelen en inzoomen op je smartphone om VW goed te kunnen lezen is voorbij! Jullie hebben al vaker aangegeven in een ideale wereld je favoriete VW-community als app vanaf je smartphone te willen volgen... En ja, u raad het al...de vlag hangt uit op VW-HQ!


Na lange tijd jullie gebeden te hebben gehoord om een VW-APP te lanceren, zijn we een aantal maanden geleden aan het bouwen geslagen! Na veel bloed, zweet en tranen is vandaag het feestelijke moment aangebroken om jullie de eerste versie van de gratis APP te presenteren! Mijlpaaltje, it is!


Android versie

Thanks Steve, we staan vanaf heden in je digitale iPhone winkel. Maar wij Android gebruikers dan? Geen stress! Er wordt op moment van schrijven hard gesleuteld aan de Android versie, deze zal hopelijk binnen 2 weken ook beschikbaar zijn.


Feedback

Een nieuwe app betekent helaas ook vaak het ontdekken van kleine kinderziektes. Kom jij dingen tegen die niet goed gaan of mis je essentiele onderdelen? Laat het ons weten en geef je feedback in dit forum topic, onze dank is groot! Samen werken aan een handige app.


De voordelen op een rij

Dagelijks Wedtips

Dagelijks gratis de beste tips van experts om op te wedden, te sorteren op aantal meespelers, odd hoogte, wed type en meer.


Voorbeschouwingen

Deskundige voorbeschouwingen, geschreven door ervaren wedders die hun kennis en kunde met de community delen. Inclusief relevante statistieken, meten is weten!


Drukbezette Chat

De chat, een populair en onmisbaar onderdeel waar allerhande actuele kennis rondom wedden wordt uitgewisseld. De kracht van kennisdeling.


Hoogste odds

Bij iedere weddenschap die je wilt afsluiten, worden de aanbieders (mobiele bookmakers) getoond die je weddenschap tegen de hoogste odd aan kunnen bieden


Tips & Tricks

Interessante artikelen over wedden op voetbal, gesorteerd op niveau waarop je speelt van beginner tot expert. Weetjes die je niet wilt missen!


Download voor je iphone

https://itunes.apple.com/nl/app/voetbalwedden/id883220881?mt=8


Download voor je android

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vw.app


Gr. Cappie

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-capitano
Country flagvw-capitano in 19-06-2014 12:22 Algemeen
in 19-06-2014 12:22 Algemeen
48 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Er is een grote update doorgevoerd voor de iOS app die veel problemen verhelpt. Ook is hij wat soepeler geworden.

De versie voor Android er ook zeer binnenkort aan. Hierbij moeten alleen de puntjes op de i gezet worden.

(y)
0 Vind ik leuk's
NBA en voetbal
Zo de update staat me met de iphone 4 reeds toe om in te loggen.... maar dan kom ik nergens veel verder dan het basisscherm en kan ik zeker niks meer scrollen ... beetje jammer blijft het ...

jammer dat ik het geld niet heb met het wedden om een 5 aan te schaffen ;o)
0 Vind ik leuk's
lohocla:
Zo de update staat me met de iphone 4 reeds toe om in te loggen.... maar dan kom ik nergens veel verder dan het basisscherm en kan ik zeker niks meer scrollen ... beetje jammer blijft het ...

jammer dat ik het geld niet heb met het wedden om een 5 aan te schaffen ;o)


Vreemd probleem. Ik heb ook de Iphone 4 en geen enkel probleem. Alles werkt soepel. Verwijderen en opnieuw installeren ook geen optie?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Is er al meer duidelijkheid wanneer de app voor Android komt?
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
Is er al meer duidelijkheid wanneer de app voor Android komt?
ja idd ben ook met smacht aan het wachten!
0 Vind ik leuk's
We hebben een aantal updates doorgevoerd en willen jullie dit niet onthouden, bij deze! Suggesties, bugs en aanbevelingen héééél erg graag in dit topic. Thanx en veel plezier er mee :-)

Download voor je iphone
https://itunes.apple.com/nl/app/voetbalwedden/id883220881?mt=8

Download voor je android
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vw.app
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
werk niet voor s4 kan niet downloaden in google app store


Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.
0 Vind ik leuk's
Kan het kloppen dat het forum niet te bereiken is via de app?
0 Vind ik leuk's
VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (y)
0 Vind ik leuk's
Helaas niet beschikbaar in België stond er op bij mij
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.