Fouten in stand tips competitie
En nu moet ik vol typen tot 200 tekens, dat vind ik wel een beetje vreemd.
Even snel een berichtje vanuit het cafe. We zijn op de hoogte van de fout en proberen hier morgen direct actie op te ondernemen. Alle data is onveranderd bewaard gebleven en het is een klein foutje.
Alles komt goed... Fijne avond iig!
Mario
Edit bij onzemichael: kheb ff 'hier' van gemaakt, stond namelijk oe hihi
Mmaar komt sowieso wel goed, ben ik zeker van
Bij iedereen wss... Alleen X'jes zijn goedgekeurd dus wss is alles 0-0 gezet of zo Mmaar komt sowieso wel goed, ben ik zeker van
Ik ook! Deze foutjes gelden voor iedereen en niet alleen voor sommige leden.
Hetzelfde merkte ik ook bij Zulte Waregem, dacht ik
Ik heb namelijk al verschillende tips gegeven deze maand terwijl ik helemaal geen tussenstand van deze maand terug vind op mijn profiel (en dus ook niet op de tussenstand pagina van het tipspel)
Alle getipte matchen worden als foutief weergegeven moment dat ze starten , wanneer men tips had voor een draw werden die al direkt als goed weergegeven , had je bijv 20 matchen staan als tip , dan zakte je LSP automatisch met 20 stakes moment dat die matchen begonnen , enz
Denk dat heel wat opknapwerk en herberekening te doen zal zijn
Daarom mijn voorstel voor deze maand : laten we de tipscompetitie voor deze maand annuleren en opnieuw starten met de tipscompetitie moment dat alle "bugs" en "kinderziekten" uit het systeem verdwenen zijn
Het zal op deze ene maand niet op aan komen eens geen tipscompetitie te hebben , liever een tipscompetitie die 100% correct ( en is dus gelijk aan 100% eerlijk ) werkt dan eentje die met problemen kampt en misschien zo een vertekend beeld heeft op het einde van de maand
Wie nu bij de beste stond genoteerd , zal volgende maand ook wel weer terug te vinden zijn bovenaan , dus voor hen maakt dit niet zoveel verschil
Idd , er is precies een grote "bug" in het systeem geslopen die de tips competitie verwerkt
Alle getipte matchen worden als foutief weergegeven moment dat ze starten , wanneer men tips had voor een draw werden die al direkt als goed weergegeven , had je bijv 20 matchen staan als tip , dan zakte je LSP automatisch met 20 stakes moment dat die matchen begonnen , enz
Daarom mijn voorstel voor deze maand : laten we de tipscompetitie voor deze maand annuleren en opnieuw starten met de tipscompetitie moment dat alle "bugs" en "kinderziekten" uit het systeem verdwenen zijn
Het zal op deze ene maand niet op aan komen eens geen tipscompetitie te hebben , liever een tipscompetitie die 100% correct ( en is dus gelijk aan 100% eerlijk ) werkt dan eentje die met problemen kampt en misschien zo een vertekend beeld heeft op het einde van de maand
Wie nu bij de beste stond genoteerd , zal volgende maand ook wel weer terug te vinden zijn bovenaan , dus voor hen maakt dit niet zoveel verschil
draco:
Idd , er is precies een grote "bug" in het systeem geslopen die de tips competitie verwerkt
https://www.voetbalwedden.net/forum/algemeen-125/verbeteringen-voetbalweddennet-updates-203
Fijne dag!
gr