Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Forum upgrade: Welke functionaliteiten moeten er absoluut in?

Dag iedereen! We zijn ons prachtige [b]forum[/b] aan het evalueren. Welke functionaliteiten of verbeteringen moeten wij absoluut doorvoeren, zodat het plaatsen van berichten, en het reageren hierop, er aanzienlijk op vooruit gaat? (Het gaat vooral om het forum dus ;-)) [b]Gewenste functionaliteiten en verbeteringen:[/b] - Vind ik leuk button / kudos (+1) - Tips intergratie (Ik doe mee knop) (tags?) - Melding van een post van een forum-lid dat je volgt - Melding van een nieuwe tip van een favoriete mede-tipper - Favoriete topics / niet interessante topics filteren - Kleurgebruik rood / groen (vooral bij tips van leden topic) - Statistieken intergratie in topics - Zoekfunctie in het topic - Topics per lid weergeven (actieve topics, gestarte topics, etc.) - ' <-- bug fixen - Melding wanneer iemand jouw bericht citeert / op je bericht reageert - Stuur mij alle reacties / stuur mij de eerst volgende reactie / stuur mij geen reacties / stuur mij alleen reacties van diegene die het topic heeft geopend [b] Overige tips: [/b] - Filteren / blokkeren mensen in de chat - Weddenschappen uit de prognoses bij voorbeschouwingen meten en bijhouden - - Alvast bedankt! Groetjes, Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 20-05-2015 09:00 Algemeen
in 20-05-2015 09:00 Algemeen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.