Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wie heeft ervaring met betaalde wedtips?

Laatste weken ben ik steeds vaker aan het kijken naar websites die hun wedtips verkopen. Nu was mijn vraag aan jullie of een van jullie hier ervaring mee heeft en zo ja wat hij er van vond? Ook vroeg ik me af of er hier mensen zijn die het ook doen en hun site eventueel kunnen delen?

Ik had al enkele gevonden:

WagerSharp (Amerikaans)

Vip-Weddenschappen

Soccerlists (Nederlands)

Natuurlijk heb je ook individuen op blogabet die hun tips verkopen. Mochten jullie goede betaalde blogabetters kennen zou ik het ook waarderen als je de link deelt.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagscottyboy1703 in 1-05-2018 16:02 Algemeen
in 1-05-2018 16:02 Algemeen
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 16 aug. 2019, 15:30 schreef gulzig:

Bij Betkoning moet je erg oppassen. Via zijn Instagram laat die voornamelijk winnen bets zien en maar heel weinig verliezende bets. Realistische commentaren hierop verwijderd die meteen van zijn Instagram. Oftewel laat je niet voor de gek houden door zijn Instagram, want er gaat ook een hoop fout bij hem.

Leuk om voor de fun af en toe wat mee te spelen, maar ik heb het nooit serieus genomen.

Betere naam: CommentDeleteKoning.

2 Vind ik leuk's

Zit nu ongeveer een maand bij betkoning, ze leveren prima lijsten. Voor 25eur toch wel dikke winst gemaakt.

3 Vind ik leuk's

Allemaal flauwekul, iedereen kan wel tips plaatsen maar niemand kan je garanties bieden. Het blijft allemaal een voorspelling en gokken. Ga op je eigen gevoel en ervaring af.

2 Vind ik leuk's

Je praat totale poep over iets waar je totaal niks vanaf weet totoloss.

Niemand kan je idd garanties bieden, maar iemand kan wel bewijzen dat die op lange termijn winstgevend is met zijn tips.

Even een aantal voorbeelden van mensen die je gerust kan volgen op Blogabet waarbij je 'garantie' hebt dat je op lange termijn in de + zal eindigen.

Daarnaast heb je met Trademate Sports deze garantie ook omdat je constant de closing line van Pinnacle verslaat.

95% van de wedders zouden JUIST een paid service moeten gaan volgen i.p.v. hun geld aan de bookies geven. Slechts 3-4 % kan winstgevend gokken op de lange termijn. Het ' gevoel ' waar jij het over hebt zit dus toch niet zo goed bij vrijwel iedereen, dus waarom zou je hierop af gaan?????

https://www.youtube.com/watch?v=pCCp13tKMY4

Bericht gewijzigd door gulzig op za 28 sep. 2019, 09:54
3 Vind ik leuk's

Iemand hier toevallig nog een mailgroep met paid tippers die ik kan joinen?

0 Vind ik leuk's
Op za. 28 sep. 2019, 11:52 schreef gulzig:

Je praat totale poep over iets waar je totaal niks vanaf weet totoloss.

Niemand kan je idd garanties bieden, maar iemand kan wel bewijzen dat die op lange termijn winstgevend is met zijn tips.

Even een aantal voorbeelden van mensen die je gerust kan volgen op Blogabet waarbij je 'garantie' hebt dat je op lange termijn in de + zal eindigen.

Daarnaast heb je met Trademate Sports deze garantie ook omdat je constant de closing line van Pinnacle verslaat.

95% van de wedders zouden JUIST een paid service moeten gaan volgen i.p.v. hun geld aan de bookies geven. Slechts 3-4 % kan winstgevend gokken op de lange termijn. Het ' gevoel ' waar jij het over hebt zit dus toch niet zo goed bij vrijwel iedereen, dus waarom zou je hierop af gaan?????

https://www.youtube.com/watch?v=pCCp13tKMY4

De vraag is natuurlyk of je die odds kunt pakken van die goeie tippers?

1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Voor de mensen die nog informatie willen over @betkoning! Dit zijn de resultaten van de afgelopen maand.

4 Vind ik leuk's
Op di. 1 okt. 2019, 16:54 schreef Larsvanderhagen:

Voor de mensen die nog informatie willen over @betkoning! Dit zijn de resultaten van de afgelopen maand.

Ik heb 2 maanden lang betkoning gevolgd en het was niks! Ze lopen alleen te koop met winsten maar er word meer verlies dan winst gemaakt. Laat je niet beinvloeden door een paar groene kleuren want overall maken ze verlies!!

2 Vind ik leuk's

Ik heb wel wat ervaring met betaalde tipgevers, zowel slechte als goede ervaringen. Ik heb ook redelijk veel geld verloren door betaalde tipgevers. Ik ben nu bezig op het moment met een bepaalde tipgever wat goed geld oplevert. Als je ook eventueel interesse hebt kan je een bericht sturen. Maar een paar mensen kunnen mee doen vanwege teveel mensen zullen de quoteringen namelijk ook snel veranderen.

0 Vind ik leuk's

Eigenlijk moeten we een groep maken en daarbij de tips per email na elkaar verzenden elke dag met standaard beantwoorden. Dan krijgt iedereen zijn tips ook goed op tijd om genoeg tijd te hebben om eventueel de weddenschappen te leggen op het internet of in de winkel eventueel. Zijn er mensen die goede websites hebben met betaalde voetbaltips.

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.