• /
  • Forum /
  • Algemeen /
  • Deel jouw bookmaker ervaring en maak iedere maand kans op €25!

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Deel jouw bookmaker ervaring en maak iedere maand kans op €25!

Deel jouw bookmaker ervaring en maak iedere maand kans op €25!


Onze leden worden vaak overweldigd door het grote aanbod aan online bookmakers. Daarom zijn bookmaker ervaringen van andere leden erg waardevol. Is de bookmaker wel te vertrouwen? Wordt je winst op tijd uitbetaald? Jij weet het als geen ander!


Als dank verloten we iedere maand 4x een waardebon t.w.v. €25 onder alle geplaatste ervaringen in die maand.

Help jij de community met jouw expertise?




Voorwaarden voor een topervaring:


  • Je ervaring moet begrijpelijk en met fatsoenlijk taalgebruik worden geschreven.
  • Je ervaring moet tenminste twintig woorden bevatten.
  • Je ervaring is onderbouwd met duidelijke argumenten.
  • Je ervaring bevat plus- en/of minpunten.
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 25-02-2019 16:18 Algemeen
in 25-02-2019 16:18 Algemeen
38 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Rate the bookie - juli

Juli zit erop en jullie bookmaker ervaringen voor deze maand zijn geteld en gecheckt. We willen jullie graag andermaal bedanken voor alle geplaatste bookmaker ervaringen, deze zijn namelijk erg waardevol voor de community!


De vier winnaars van de waardebonnen van deze maand zijn:


  • Kevin0202
  • Lennfeyenoord
  • bieke007
  • Pieterbas99


Gefeliciteerd! Jullie hebben alle vier een Bol.com bon van €25,- gewonnen! We nemen via PM contact met jullie op!


Heb je deze maand geen waardebon gewonnen met jouw bookmaker ervaring? Niet getreurd, deze maand kun je weer bookmaker ervaringen schrijven waarmee je opnieuw kans kunt maken op een van de waardebonnen.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 13:45
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Rate the bookie - augustus

De maand september is aangebroken en dat betekent dat alle ervaringen voor augustus zijn geteld en gecheckt. We willen jullie graag andermaal bedanken voor alle geplaatste bookmaker ervaringen!


De vier winnaars van de waardebonnen van deze maand zijn:


  • toontje50
  • kokson-kavaan
  • Arnoaz12
  • Morroveli


Gefeliciteerd! Jullie hebben alle vier een Bol.com bon van €25,- gewonnen! We nemen via PM contact met jullie op!


Heb je deze maand geen waardebon gewonnen met jouw bookmaker ervaring? Niet getreurd, deze maand kun je weer bookmaker ervaringen schrijven waarmee je opnieuw kans kunt maken op een van de waardebonnen.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 13:45
2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Rate the bookie - september


De maand september is onlangs afgelopen en dat betekent dat alle ervaringen voor september zijn geteld en gecheckt. We willen jullie graag andermaal bedanken voor alle geplaatste bookmaker ervaringen!


De vier winnaars van de waardebonnen van deze maand zijn:


  • Azdint
  • Larry1978
  • Andrel
  • Rudicross


Gefeliciteerd! Jullie hebben alle vier een Bol.com bon van €25,- gewonnen! We nemen via PM contact met jullie op!


Heb je deze maand geen waardebon gewonnen met jouw bookmaker ervaring? Niet getreurd, deze maand kun je weer bookmaker ervaringen schrijven waarmee je opnieuw kans kunt maken op een van de waardebonnen.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 13:46
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Rate the bookie - oktober


Oktober is afgelopen en dat betekent dat alle ervaringen voor oktober zijn geteld en gecheckt. We willen jullie graag bedanken voor alle geplaatste bookmaker ervaringen!


De vier winnaars van de waardebonnen van deze maand zijn:


  • rindert
  • YannickS
  • helmondserat
  • MilanV1


Gefeliciteerd! Jullie hebben alle vier een Bol.com bon van €25,- gewonnen! We nemen via PM contact met jullie op.


Heb je deze maand geen waardebon gewonnen met jouw bookmaker ervaring? Niet getreurd, deze maand kun je weer bookmaker ervaringen schrijven waarmee je opnieuw kans kunt maken op een van de waardebonnen.


Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 13:46
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Rate the bookie - november


Oktober is afgelopen en dat betekent dat alle ervaringen voor oktober zijn geteld en gecheckt. We willen jullie graag bedanken voor alle geplaatste bookmaker ervaringen!


De vier winnaars van de waardebonnen van deze maand zijn:


  • Matching 117
  • Totoloss
  • Kevin0202
  • AldoT


Gefeliciteerd! Jullie hebben alle vier een Bol.com bon van €25,- gewonnen! We nemen via PM contact met jullie op.


Heb je deze maand geen waardebon gewonnen met jouw bookmaker ervaring? Niet getreurd, deze maand kun je weer bookmaker ervaringen schrijven waarmee je opnieuw kans kunt maken op een van de waardebonnen.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 13:46
2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Rate the bookie - december


December is afgelopen en dat betekent dat alle ervaringen voor deze maand zijn geteld en gecheckt. We willen jullie graag bedanken voor alle geplaatste bookmaker ervaringen!


De vier winnaars van de waardebonnen van deze maand zijn:


  • 03060
  • venne
  • totoloss
  • gelijkspelletje21


Gefeliciteerd! Jullie hebben alle vier een Bol.com bon van €25,- gewonnen! We nemen via PM contact met jullie op.


Heb je deze maand geen waardebon gewonnen met jouw bookmaker ervaring? Niet getreurd, deze maand kun je weer bookmaker ervaringen schrijven waarmee je opnieuw kans kunt maken op een van de waardebonnen.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 13:46
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Rate the bookie - januari


Februari is aangetreden en dat betekent dat alle geplaatste ervaringen van januari zijn geteld en gecheckt. We willen jullie graag bedanken voor alle geplaatste bookmaker ervaringen!


De vier winnaars van de waardebonnen van deze maand zijn:


  • otmpie
  • est-1913
  • bartigoal
  • laquinta1984


Gefeliciteerd! Jullie hebben alle vier een Bol.com bon van €25,- gewonnen! We nemen via een privéchat contact met jullie op.


Heb je deze maand geen waardebon gewonnen met jouw bookmaker ervaring? Niet getreurd, deze maand kun je weer bookmaker ervaringen schrijven waarmee je opnieuw kans kunt maken op een van de waardebonnen.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 13:46
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Wanneer krijgen we bericht?

0 Vind ik leuk's
Op wo. feb.. 2020, 16:19 schreef Iaquinta1984:

Wanneer krijgen we bericht?

Je hebt via PM een bericht ontvangen met de codes. Deze kun je bereiken via het chatmenu aan de rechterzijde in het scherm.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Rate the bookie - februari


Februari is alweer achter de rug en dat betekent dat alle geplaatste ervaringen van deze maand zijn geteld en gecheckt. We willen jullie graag bedanken voor alle geplaatste bookmaker ervaringen!


De vier winnaars van de waardebonnen van deze maand zijn:

- Gelijkspelletje21

- Vassie29

- Pieterbas99

- Rromeling


Gefeliciteerd! Jullie hebben alle vier een Bol.com bon van €25,- gewonnen! We nemen via een privéchat contact met jullie op.


Heb je deze maand geen waardebon gewonnen met jouw bookmaker ervaring? Niet getreurd, deze maand kun je weer bookmaker ervaringen schrijven waarmee je opnieuw kans kunt maken op een van de waardebonnen.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 22 mrt. 2021, 13:46
1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.