Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: komende 5 minuten > corners 'yes' or 'no'

Hee Betters,

De laatste tijd gok ik steeds vaker op next 5 minutes corners 'yes' or 'no'. Nu heb ik hier de laatste tijd behoorlijk wat mee verdiend door het steeds te verdubbelen. Maar nu vroeg ik me af of iemand een aantal tips heeft, in welke minuten er bijv gemiddeld vaak corners vallen en wanneer weinig..

Groet Pim

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSeafire in 26-01-2018 12:35 Algemeen
in 26-01-2018 12:35 Algemeen
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Welkom Pim!

Mijn gevoel zegt dat de meeste corners in de tweede helft vallen, al kan ik dat niet bevestigen met cijfers. Ik speel zelf nooit op weddenschappen als deze, omdat ik het meer op gokken vind lijken. Op wat voor een odds kun je deze weddenschappen pakken?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Er zijn meerdere sites waar je dit soort statistieken kunt vinden. Als je simpelweg google gebruikt en zoekt op corner predictions of corner statistics zul je al een hoop hierover vinden. Wanneer vallen nu vaker corners? Wanneer een team aanvalt en het andere team inzakt. Vaak in een situatie waarin het ene team voorstaat en hun voorsprong wilt verdedigen en het andere team aanzet om alsnog te winnen of een punt te pakken. Dit is vaker in minuut 80+ omdat dan het einde nadert. In een gespeelde wedstrijd zie je vaak dat er in de 80+ min niks meer gebeurd. Als een wedstrijd bijvoorbeeld 3-0 staat is er weinig meer te behalen voor beide ploegen en wordt er vaak weinig druk gegeven.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.