Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: 2-3 Goal Range tips

Al een tijdje ben ik bezig met het testen van een strategie. Deze strategie speel ik op 2-3 Goal Range bets. Hierbij zoek ik op basis van statistieken uit welke wedstrijd vaak 2-3 goals spelen. Op dit moment speel ik bij TOTO maar daarbij is het weeklimiet € 1000,- Aangezien ik op iedere wedstrijd standaard stake € 10,- heb staan, kom ik gemakkelijk over deze limiet.

Daarom mijn vraag; wie weet een bookie waar 2-3 goals gespeeld kunnen worden? Ik heb er al een aantal gevonden, maar daar ligt de odd vaak rond 1,85 terwijl TOTO 1,95+ heeft. Bet777 speelt vaak op 2,00+ maar daar is het aanbod niet zo breed.

Zodra ik mijn strategie lang genoeg heb getest zal ik ook hier tips plaatsen voor de geïnteresseerden.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggiertjenl in 5-11-2018 16:10 Algemeen
in 5-11-2018 16:10 Algemeen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Betfirst heeft ze sowieso

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
Op ma. 5 nov. 2018, 17:14 schreef z3xtr4:

Betfirst heeft ze sowieso

Ja die heeft hetzelfde (beperkte) aanbod zoals Bet777.

TOTO heeft een breder aanbod maar iets lagere odds en die lastige limiet...

0 Vind ik leuk's

normaal gezien heeft ook Bingoal deze weddenschap ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Kroon

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Is er ondertussen iemand die op deze weddenschappen bet? (en er iets kan aan verdienen)

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.