Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zomer prijsvraag: wie mist er op de foto?

Om de zomer een beetje door te komen hebben we een nieuwe prijsvraag verzonnen. Op onderstaande foto is een speler uit de Eredivisie van afgelopen seizoen te zien, wie hebben wij onherkenbaar gemaakt?

TIP:

De speler op de foto heeft de afgelopen 3 jaar minimaal 1x meegespeeld in het Nederlands Elftal...

De prijs:

30 euro op je Bwin account. Wanneer je de winnaar bent en geen Bwin account hebt dan kunnen we je de prijs niet uitkeren.

Spelregels:

Noem de Eredivisie speler die op onderstaande foto is vervaagd. Je mag slechts één keer een naam doorgeven. Je mag de naam van je antwoord aanpassen maar diegene die ALS EERSTE het juiste antwoord heeft gegeven krijgt de prijs. De prijsvraag stopt op zondag 28 Juni 2009 om 23.59. Deelnemers die daarna hun antwoord alsnog doorgeven kunnen niet winnen.

Winnaar: Niemand, prijzengeld van 30 euro gaat door naar de volgende prijsvraag.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 8-06-2009 21:35 Acties en spellen
in 8-06-2009 21:35 Acties en spellen
52 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Laten we dan eens Dirk Marcellis erneer zetten ^^ Ps. ik heb dat ven Makay toenet nog even gevonden: In 2005 raakte Makaay, op dat moment spits van Bayern München, plotseling uit de gratie bij bondscoach Marco van Basten. Een duidelijke beargumentering voor deze beslissing bleef aanvankelijk uit, maar Johan Derksen maakte in het programma Voetbal Insite bekend dat Makaay zich te goed voelde om op de tribune plaats te nemen, waarna van Basten hem niet meer opriep.

Helaas maar Dirk is al van mij!! (a)
0 Vind ik leuk's
Het komt ook nooit goed... Laat maar zitten dan.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Henk Timmer kan volgens mij ook nog die heeft toch ook nog paar intterlands gespeeld ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Volgens mij is Henk Timmer wat ouder dan deze persoon en heeft hij wat sterkere armen (tja, het is een keeper ;) )

Maar dan zal ik maar Henk Timmer zeggen...
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Morgen sluit de actie!!!
Ik denk dat er geen winnaar is....
0 Vind ik leuk's
Wellicht gaat er dan geloot worden. De prijsvraag bedenker komt dit weekend oook terug van vakantie dus ben ook wel benieuwd wat er met deze prijs gaat gebeuren.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
We zullen zien, ik heb al een te gekke dagen gehad ^^
0 Vind ik leuk's
Ik kan wel verklappen dat ik de speler in 1x goed had. Maar omdat de prijsvraag leuk moet blijven en vooral voor mensen die niet in de crew zitten. Werd er besloten om de prijsvraag verder te spelen.
Ik weet het antwoord en heb deze nog niet in het forum gezet behalve dan de 1ste keer.
Toen is die post veranderd in Stefanovic.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Nu er dus geen goed antwoord is word er geloot?
0 Vind ik leuk's
[quote]Nu er dus geen goed antwoord is word er geloot? Dat weet ik niet zal ik aan de prijsvraag bedenker moeten vragen. Die komt echt terug van vakantie deze dagen. Van mij apart krijgt iedereen weer een kans en diegene die het goed heeft wint. Er zijn vast wel een aantal forum posters die het geld kunnen gebruiken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.