Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WINACTIE: Op welke plekken eindigen Stoffel & Max in Australië (Formule 1)?

Dit weekend kruipen de autosport liefhebbers weer uit de winterslaap. De afgelopen periode stond vooral in het teken van testen en de nieuwe auto?€™s aanschouwen. Omdat wij ook zo blij zijn dat de seinen eindelijk weer op groen gaan, delen we de feestvreugde met jullie! Nederland en België hebben weer twee ijzers in het vuur. Stoffel Vandoorne en Max Verstappen moeten de eer van de Benelux hooghouden. Waar Max wellicht een aantal GP?€™s op zijn naam kan zetten, is Stoffel vooral een underdog. Lees hier een uitgebreide voorbeschouwing op het nieuwe Formule 1-seizoen.

We geven ?‚?100 speelgeld bij Betfirst weg aan de Formule 1-kenner van Voetbalwedden.net! Het gas gaat erop! Voorspel de eindposities van Stoffel en Max en maak direct kans op ?‚?100 speelgeld bij Betfirst.

Op welke plekken eindigen Stoffel Vandoorne en Max Verstappen in Australië?

Hoe doe je mee?

Heb je een Betfirst account?

1. Plaats je inzending in dit topic

?

Nog geen Betfirst account?

1. Maak via deze link een account aan
  2. Plaats je inzending in dit topic

Denk jij te weten op welke twee plekken deze mannen finishen? Gooi je voorspelling dan in de reacties en maak direct kans op ?‚?100 speelgeld bij Betfirst! Easy as it is. Bijvoorbeeld: Stoffel: tiende, Max: derde. Alleen hij of zij die de voorspelling volledig juist heeft, doet mee om de prijzen. Mochten er meerdere juiste inzendingen zijn, dan gaat de eerste inzender met de prijs aan de haal (de actie is geldig voor Belgen én Nederlanders).

Op het moment van inzenden, behoor je een geldig Betfirst account te hebben. Als je na het inzenden een account aanmaakt bij Betfirst, is je deelname helaas niet geldig. Je voorspelling moet voor zondag 25 maart 07.00 uur zijn geplaatst, anders is deze helaas niet geldig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb je nog geen Betfirst account? Pak de dikke welkomstbonus (stort ?‚?50, ontvang ?‚?150)!

Betfirst biedt momenteel een zeer fraaie welkomstbonus. Stort een bedrag van ?‚?50 en gebruik daarbij de code BETFIRST100 en ontvang ?‚?150 op je Betfirst account. De voorwaarden zijn meer dan gunstig, want je hoeft het bedrag (storting + bonus) maar twee keer rond te spelen op odds van 1.40 of hoger. Dikke prima wat ons betreft!

Maak hier gebruik van de bonus!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagPromoPeter in 22-03-2018 10:47 Acties en spellen
in 22-03-2018 10:47 Acties en spellen
114 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Max 7 Stoffel 14

0 Vind ik leuk's

Max 4e Stoffel 13e

0 Vind ik leuk's
Je kan beter lelijk winnen dan knap verliezen

Stoffel Vandoorne valt eruit door technische problemen en Max Verstappen de 5 de plaats in Australie

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

Max: 2e

Stoffel: 8e

0 Vind ik leuk's

Stoffel: 11e, Max: 4e

0 Vind ik leuk's

Max valt uit

Stoffel op achtste plaats

0 Vind ik leuk's

Max plaats 7

Stoffel plaats 14

0 Vind ik leuk's

Max 8

Stoffel 10

Bericht gewijzigd door matthew23 op za 24 mrt. 2018, 17:03
0 Vind ik leuk's

max 2 en stoffel valt uit.

0 Vind ik leuk's

Max: zesde

Stoffel: twaalfde

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.