Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WINACTIE: FRANKRIJK - KROATIË (Voorspel & win €50,- speelgeld bij Betfirst!

Wie wordt zondag wereldkampioen?

Aanstaande zondag wordt de strijd om het wereldkampioenschap beslist. Pakt favoriet Frankrijk opnieuw de wereldtitel, of gaan de Kroaten voor het eerst met deze prijs aan de haal. Wat voorspel jij?

Raad de rust- en eindstand van deze wedstrijd en maak kans op ?‚?50 speelgeld bij?Betfirst! ?

Onder alle juiste antwoorden wordt een winnaar geloot. De winnaar wordt maandag 16 juli 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

Hoe doe je mee?

Laat je voorspelling voor de rust- en eindstand van deze match achter in een reactie in dit topic.

Voorwaarden

• Let op! Je hebt een geldig?Betfirst?account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Maak dan gebruik van de?aantrekkelijke welkomstbonus van ?‚?50!
  • Er is maximaal één antwoord per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot?zondag 15 juli 16:59
  • Actie is geldig voor Belgen en Nederlanders

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagPromoPeter in 13-07-2018 08:29 Acties en spellen
in 13-07-2018 08:29 Acties en spellen
118 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

0-1 / 3-1

0 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.

1-2/3-3

Bericht gewijzigd door gilles00 op vr 13 jul. 2018, 14:23
0 Vind ik leuk's

0-0,3-0 voor Frankrijk

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.