Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Winactie ATP Rotterdam 2020: voorspel de winnaar en win €100!

Winactie ATP Rotterdam 2020: voorspel de winnaar en win €100!

In Rotterdam staan verschillende toppers oog in oog tijdens het belangrijkste tennistoernooi van Nederland. Een mooi moment om te bekijken wie de tenniskenner van Voetbalwedden.net is! Doe direct mee (inzenden en bewerken kan tot en met donderdag 13 februari 23.59 uur) en bekijk of jouw favoriet zaterdag de eindoverwinning heeft bemachtigd! 

Prijsvraag: voorspel wie de het ATP Rotterdam toernooi wint en maak kans op een waardebon van Bol.com (t.w.v. €100)!

Wat moet je doen?

Plaats voor donderdag 13 februari 23.59 uur jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: Robin Haase). Bewerken tot die tijd is ook nog mogelijk. Bekijk op maandag 17 februari in dit topic of jij hebt gewonnen!

Voorwaarden: 

• Actie is geldig voor alle leden van Voetbalwedden.net
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint een Bol.com waardebon t.w.v. €100. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot
  • Het doorgeven of bewerken van je antwoord kan tot donderdag 13 februari 23.59 uur
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 12-02-2020 13:50 Acties en spellen
in 12-02-2020 13:50 Acties en spellen
82 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Monfils

Bericht gewijzigd door dwaaneunibet op do 13 feb. 2020, 09:40
0 Vind ik leuk's

Andrey Rublev

Bericht gewijzigd door attema op do 13 feb. 2020, 16:21
0 Vind ik leuk's

Krajinovic

Bericht gewijzigd door tompie440 op do 13 feb. 2020, 21:29
0 Vind ik leuk's

Gael Monfils

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.