Win iedere dag 3 freebets voor Bwin via Twitter
Wil jij gratis weddenschappen ontvangen bij Bwin, doe dan mee met onze Twitter actie. Iedere dag verloten wij 3 freebets ter waarde van 5 euro via onze twitter account. Jij kan deze winnen door op de onderstaande manier mee te doen. Vragen kan je in dit topic stellen of natuurlijk via Twitter.
De winnaars maken wij iedere dag bekend via onze twitter account. Iedereen met een Twitter account kan meedoen met deze actie. Deze actie loopt tot 8 maart 2011.
Hoe doe je mee?
1. Volg ons via: www.twitter.com/vw_net
2. Twitter onderstaand bericht naar jouw vrienden:
Twitter onderstaand bericht:
Win gratis weddenschappen voor Bwin. Ook kans maken? Volg @vw_net, RT dit bericht en maak kans! http://bit.ly/goQHQp
Hou onze twitter account dus goed in de gaten :-)
De winnaars maken wij iedere dag bekend via onze twitter account. Iedereen met een Twitter account kan meedoen met deze actie. Deze actie loopt tot 8 maart 2011.
Hoe doe je mee?
1. Volg ons via: www.twitter.com/vw_net
2. Twitter onderstaand bericht naar jouw vrienden:
Twitter onderstaand bericht:
Win gratis weddenschappen voor Bwin. Ook kans maken? Volg @vw_net, RT dit bericht en maak kans! http://bit.ly/goQHQp
Hou onze twitter account dus goed in de gaten :-)
in 28-02-2011 14:04 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
@timvvlaanderen hoe heet je op twitter? Zal dan ff checken voor je.
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
@TOTO-MOTO twitter is een communicatie middel, waarmee je eenvoudig via pc of mobieltje e.d. kan vertellen wat je bijvoorbeeld aan het doen bent.
Aratel, sarcasme jongen, sarcasme.
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
Ow hahahah :P daarom staat twitter ook onderstreept :P. owja trouwens vanaf nu staat Barcelona ook onderstreept. ;-)
Ik heb geen Twitter account dus daarom ga ik ook niet meedoen in ieder geval succes aan de mensen die wel kunnen Twitteren.
Unibet
@voetbalfan Je kan toch ook gewoon een nieuw account aanmaken :P
@motje82 heb het gezien, heb je helemaal correct gedaan, alleen jammer dat er nu nog 50% kans is dat ik win :S
@motje82 heb het gezien, heb je helemaal correct gedaan, alleen jammer dat er nu nog 50% kans is dat ik win :S
Ik heb het ook gedaan kun je checken of ik het goed gedaan heb Ventieeeeee
Dit moet ik elke dag doen om kans te maken?
Dit moet ik elke dag doen om kans te maken?
@ventieeeeee volgensmij moet je gwn bij "wat's happening" schrijven :P En je hoeft niet elke dag te doen, elke dag worden er 3 freebets van 5 euro verloot, dus je kan elke dag weer meedoen om misschien 5 euro te winnen :) snap je?
Heb dat ook maar gedaan ik zal allebei manieren wel dagelijks doen