Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

William Hill: €10 freebet voor de eerste 50 nieuwe klanten


Tijdelijke actie: extra €10 freebet voor de eerste 50 nieuwe klanten
In samenwerking met William Hill kunnen we de eerste 50 nieuwe klanten een tijdelijke actie aanbieden waarmee je een extra freebet van 10 euro kunt ontvangen. Lees hieronder goed wat je moet doen. Deze actie geldt alleen voor Nederlandse spelers.
1. Maak een account aan bij William Hill
2. Gebruik de bonuscode F25 tijdens het aanmeldingsproces
3. Stort een bedrag van €25 en je ontvang de eerste freebet van €25
4. Plaats je gebruikersnaam in dit forum topic als reactie
5. Wij geven iedere maandag (zolang de voorraad strekt) om 16:00 de gebruikersnamen door aan William Hill.
6. William Hill voegt de 10 euro freebet toe aan alle accounts (indien aan bovenstaande eisen is voldaan.
Voorwaarden voor de freebets:
http://www.williamhill.com/promotions-popup/generic-f25-help-page-en/
Voor vragen, stel ze gerust! We proberen er zo snel mogelijk op te antwoorden :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 14-02-2014 14:42 Acties en spellen
in 14-02-2014 14:42 Acties en spellen
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
herstel, staat er op!
0 Vind ik leuk's
franss93:
Klopt, staat er op. Bedankt!
waar vind je die?
0 Vind ik leuk's
Kijk uit met die freebet, ik had de 25 freebet actie als je op atletico - chelsea zat. Nadat de bet verloren was zou je dus een 25 freebet krijgen. Dat gehad en vervolgens gewonnen. Die 25 freebet wordt dan terug genomen en je houd alleen je winst van die bet.
0 Vind ik leuk's
username: gretig18
0 Vind ik leuk's
Deze actie geldt nog tot en met maandag aanstaande. Daarna stopt deze actie in samenwerking met William Hill.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Deze actie geldt nog tot en met maandag aanstaande. Daarna stopt deze actie in samenwerking met William Hill.

ik heb de freebet nog niet er tussen staan.
username zikkie
0 Vind ik leuk's
ralluf:
vw-crew:
Deze actie geldt nog tot en met maandag aanstaande. Daarna stopt deze actie in samenwerking met William Hill.

ik heb de freebet nog niet er tussen staan.
username zikkie

Jij moet nog even geduld hebben. Je gaat mee met de lijst van aankomende maandag.
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Check, account aangemaakt: sjabab
0 Vind ik leuk's
vonloite:
ralluf:
vw-crew:
Deze actie geldt nog tot en met maandag aanstaande. Daarna stopt deze actie in samenwerking met William Hill.

ik heb de freebet nog niet er tussen staan.
username zikkie

Jij moet nog even geduld hebben. Je gaat mee met de lijst van aankomende maandag.
groeten

is er iets mis gegaan dan?
0 Vind ik leuk's
Str0xje
Al een tijd geleden een account aangemaakt, maar pas geleden pas gebruik gemaakt van de bonus. Geen idee of het geldig is.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.