VW Prijsvragen: vragen en/of opmerkingen
Beste leden,
Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!
De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.
De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.
Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.
Give it a go!
Hup hup naar de prijsvraag
Groetjes,
Denise
Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!
De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.
De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.
Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.
Give it a go!
Hup hup naar de prijsvraag
Groetjes,
Denise
in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ben 1e gworden bij netbet prijsvraag
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
magic-ap:
Betfirst bedoel je?
Dance like you never danced before.
ja die bedoelde ik.
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
VW heb mijn prijs van vorige week nog niet ontvangen vorige keer duurde het maar een paar dagen.
mats:
VW heb mijn prijs van vorige week nog niet ontvangen vorige keer duurde het maar een paar dagen.
Is doorgegeven (Y).
Hoi Denise,
heb ik de prijsvraag gewonnen van afgelopen weekend?
want ik kan het niet helemaal volgen,
helmondserat:
Hoi Denise,
Hoi Denise,
Yes!
Mijn excuses, ik was er nog niet aan toegekomen om even dit topic te updaten. Ik heb je gebruikersnaam inmiddels ook doorgegeven aan betfirst.
Ook de nieuwe prijsvraag staat online!
Prijsvraag is weer nagekeken!
Hoi Denise,
de bonusvraag wordt toch pas bekeken als er een gelijk aantal antwoorden is in de prijsvraag?
ik zie dat de winnaar namelijk 8 goede antwoorden heeft terwijl ik er zelf 9 heb
of kun je niet 2x achter elkaar winnen?
mvg,
Helmondserat
de bonusvraag wordt toch pas bekeken als er een gelijk aantal antwoorden is in de prijsvraag?
ik zie dat de winnaar namelijk 8 goede antwoorden heeft terwijl ik er zelf 9 heb
mvg,
Helmondserat
helmondserat:
Hoi Denise,
mvg,
Helmondserat
Hoi Denise,
mvg,
Helmondserat
Je hebt geen bonusvraag antwoord ingevuld zie ik hier, vandaar dat je niet wordt meegenomen in de einduitslag.