Afgelopen: VW in het wit: 100% stortingsbonus + Wimbledon Poule
Beste leden,
We hebben natuurlijk al een leuke Tour de France Poule lopen, maar tennis-liefhebbers willen we uiteraard niet buitensluiten. Dus óók voor Wimbledon hebben we Poule gestart :-)
Verder kun je gebruikmaken van een exclusieve bet777 stortingsbonus (100%), dit keer met een max van 100 euro!
Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.
Wimbledon Poule
Wimbledon gaat maandag 27 juni van start. Gooit Kiki wederom hoge ogen? Of volgen er dit keer andere verrassingen? Bewijs je kennis en win een van die dikke prijzen - met als absolute hoofdprijs een Xbox one!
Wat moet je doen?
1 - Ga naar de actiepagina
2 - Vul je Bet777 gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in
3 - Druk op opslaan
4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)
5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe
Hoe werkt de sportpoule?
Je stelt een team van twintig tennissers samen: 10 heren en 10 dames. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game én de Xbox One!
Daarnaast winnen de rondewinnaars een €75,- free bet. Je kunt dus tot aan het einde van het toernooi een van de prijzen in de wacht slepen, ook al lig je een straatlengte achter.
Wat kun je winnen?
Er zijn in totaal 7 rondes en iedere rondewinnaar ontvangt een freebet t.w.v. €75,-.
De drie personen die aan het einde van het toernooi bovenaan staan in het algemeen klassement, krijgen extra prijzen. Te weten:
#1: Xbox One 500GB FIFA16 Bundle
#2: Formule 1 2016 game (Xbox One / PS4)
#3: Tennisdirect cadeaubon t.w.v. 20 euro
NB mocht er een gelijke stand voorkomen, dan zal er worden geloot tussen de winnaars.
100% stortingsbonus voor nieuwe én bestaande bet777 klanten
Alle nieuwe én bestaande bet777 klanten kunnen gebruikmaken van een exclusieve 100% stortingsbonus, tot een maximum van €100,-. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is de stappen op deze actiepagina te doorlopen. Op deze pagina vind je ook de actievoorwaarden en de veelgestelde vragen.
Tot wanneer kun je meedoen?
De inschrijving voor de Scorito poule eindigt op maandag 27 juni om 12:30 uur. De campagne voor de 100% bonus van Bet777 eindigt op 10 juli om 23:59 uur.
Wat zijn de rondspeelvoorwaarden van de bonus?
Om het bonusgeld vrij te spelen, moet je het stortingsbedrag plus de bonus drie keer rondspelen. Dit betekent dat je, als je €100,- stort, je €200,- op je account krijgt. Dit bedrag moet je drie keer inzetten (dus in totaal €600,-) op odds van minimaal 1.70. In een combibet moeten alle odds op minstens 1.70 zitten. Je hebt 30 dagen de tijd om je bonus vrij te spelen.
Vragen? Stel ze gerust in dit topic, maar lees wel eerst even de voorwaarden en veelgestelde vragen door. Misschien vind je daar al een antwoord op je vraag!
Succes!
in 20-06-2016 13:19 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
melvinkef:
Denise,
Geldt deze stortingsactie ook als je al eerder een stortingsactie hebt gehad van Bet777?
Denise,
Geldt deze stortingsactie ook als je al eerder een stortingsactie hebt gehad van Bet777?
Zover wij weten geldt het aanbod voor alle nieuwe én bestaande klanten van Bet777.
Dance like you never danced before.
jayantt:
Als ik een bet wil plaatsen bij betfirst dan kan ik alleen bets plaatsen waarmee ik maximaal €6,45 win.
Ik heb ze in maart al een e-mail hierover gestuurd alleen tot op heden nog steeds niks vernomen.
De chat medewerker kan mij alleen maar melden dat er een limiet op mijn account zit om een of andere reden.
Wat kan ik het beste doen? Ik heb natuurlijk niet €50 gestort (voor de 100% bonus) zodat ik maar €6,45 kan winnen per bet.. :p
Als ik een bet wil plaatsen bij betfirst dan kan ik alleen bets plaatsen waarmee ik maximaal €6,45 win.
Ik heb ze in maart al een e-mail hierover gestuurd alleen tot op heden nog steeds niks vernomen.
De chat medewerker kan mij alleen maar melden dat er een limiet op mijn account zit om een of andere reden.
Wat kan ik het beste doen? Ik heb natuurlijk niet €50 gestort (voor de 100% bonus) zodat ik maar €6,45 kan winnen per bet.. :p
Kan je niks aan doen. Is gewoon de handelswijze van Europese bookies waar winnaars niet echt welkom zijn.
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Trouwens, ik zie bij mijn bonus overzicht staan dat ik 300€ moet rondspelen in plaats van 600€. Mss komt dat omdat ze m handmatig hebben toegevoegd. Weet niet of de rest dit ook heeft.
VW ik krijg mijn bonus pas na een derde storting zeggen ze bij bet777 en dit was mijn 2de storting bij hun .dit is toch niet juist.
mats:
VW ik krijg mijn bonus pas na een derde storting zeggen ze bij bet777 en dit was mijn 2de storting bij hun .dit is toch niet juist.
Kan ik als nieuwe Bet777 klant ook gebruikmaken van de standaard welkomstbonus?
Ja, als nieuwe klant kun je gebruikmaken van zowel de standaard welkomstbonus als onze exclusieve stortingsbonus. Let er wel op dat je exclusieve stortingsbonus pas geldt bij je derde storting. Op de eerste twee stortingen geldt de standaard cashback bonus van 100 euro. Let erop dat de cashback bonus alleen geldt op je eerste weddenschap na je storting. Stel je verliest je eerste weddenschap, ongeacht het bedrag, dan krijg je dit bedrag (tot 100 euro) als bonus weer terug op je account. Win je jouw eerste weddenschap, dan vervalt de cashback actie. Hetzelfde geldt voor je tweede storting. Verlies je je eerste weddenschap na je storting, dan ontvang je wederom een cashback bonus van max 100 euro. Win je jouw weddenschap, dan vervalt de cashback. Bij je derde storting ontvang je vervolgens een 100% stortingsbonus.
Als nieuwe klant profiteer je dus van drie bonussen tegelijkertijd. Voor alle voorwaarden van de reguliere bonus zie: https://www.bet777.be/promotions/200_euro_gratis_inzet/.
denise92:
Ja, als nieuwe klant kun je gebruikmaken van zowel de standaard welkomstbonus als onze exclusieve stortingsbonus. Let er wel op dat je exclusieve stortingsbonus pas geldt bij je derde storting. Op de eerste twee stortingen geldt de standaard cashback bonus van 100 euro. Let erop dat de cashback bonus alleen geldt op je eerste weddenschap na je storting. Stel je verliest je eerste weddenschap, ongeacht het bedrag, dan krijg je dit bedrag (tot 100 euro) als bonus weer terug op je account. Win je jouw eerste weddenschap, dan vervalt de cashback actie. Hetzelfde geldt voor je tweede storting. Verlies je je eerste weddenschap na je storting, dan ontvang je wederom een cashback bonus van max 100 euro. Win je jouw weddenschap, dan vervalt de cashback. Bij je derde storting ontvang je vervolgens een 100% stortingsbonus.
Als nieuwe klant profiteer je dus van drie bonussen tegelijkertijd. Voor alle voorwaarden van de reguliere bonus zie: https://www.bet777.be/promotions/200_euro_gratis_inzet/.
mats:
Als je direct je 100% stortingsbonus wilt ontvangen, mail dan even naar Support@bet777.be met als onderwerp 'VW Win100 direct'. Het recht op de standaard cashback bonus vervalt daarmee wel.
Mensen zijn jullie al toegevoegd aan de subleague? Ik zie nog niks....
timlouwman (bet777) en timlouw (scorito), denise kan je dit regelen?Heb paar dagen geleden de gebruikersnamen doorgegeven via de actiepagina