Afgelopen: VW EKSPEL: Win vette prijzen tijdens het EK in Frankrijk!
Het EK begint over een dikke week!
Hoewel Nederland schittert door afwezigheid.. is het EK uiteraard wel hét toernooi om deze zomer naar uit te kijken. Alleen al omdat de Belgen wél gewoon aanwezig zijn op dit prachtige podium. Met 24 teams wordt het sowieso een toernooi om van te smullen. Wint Duitsland na het WK ook direct het EK? Wat doet titelverdediger Spanje? En komen er nog verrassingen?
Kortom: het lijkt weer een lekkere sportzomer te worden!
Om het EK nog iets spannender te maken hebben we een briljant EKSPEL ontwikkeld. Uiteraard gratis én uiteraard met een gigantische prijzenpot (t.w.v. ruim €10.000)!
Speluitleg
- Iedere deelnemer start met een fictief startbedrag van 300 euro
- Tijdens het EK probeer je dit bedrag te verhogen door weddenschappen te plaatsen op wedstrijden van het EK
- De twintig beste Nederlandse spelers én de twintig beste Belgische spelers van het algemeen klassement ontvangen hun winnings* uitgekeerd door 888sport (Nederlanders) of Bwin (belgen).
*Er gelden maximale winnings per positie in het klassement, voor meer informatie hierover zie de prijzen pagina.
Favoriet team
- Iedere speler kiest zijn of haar favoriete team
- Weddenschappen die gespeeld worden op wedstrijden van dit team worden verhoogd met een Tier bonus. Afhankelijk van het gekozen land varieert de Tier bonus van 10 tot 25%.
- De bonus geldt niet alleen voor het algemene klassement, maar ook voor het Tier bonus klassement. De beste Nederlandse speler én de beste Belgische speler ontvangen een volledig tenue (shirt, broekje, sokken) van het door hun gekozen team.
Subleague’s
Naast het algemene klassement en het Tier bonus klassement, kun je zelf (gratis) subleagues aanmaken. Zo kun je vrienden, familie of collega’s uitnodigen en onderling de strijd aangaan :-) (Y) (Y)
May the best (wo)man win!
Doe direct gratis mee!
in 31-05-2016 09:57 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Beste leden!
Hierbij de rankings:
Beste 20 Nederlanders
1 0kan91
2 kingkladze
3 silap
4 tinus83
5 sander198
6 snowdaf
7 rick030
8 gijsvz
9 bobnl
10 klijn4
11 elloco
12 sidoo-
13 muldertje
14 arthur-vl
15 hchuub
16 riks
17 frododinho
18 patrickje
19 niekosjoda
20 tomba
Fan van het toernooi (o.b.v. tier bonus)
rick030
Beste 20 Belgen
1 voetbalgek2
2 mats
3 thothibitho
4 spikerwoman
5 dembele11
6 lieven
7 saibot
8 vienomeister
9 marjosuetens
10 vissel12
11 hypnotist86
12 123wags
13 sportgambler
14 ceeda7
15 drejke
16 belgiumpro
17 wiezw
18 frankydk
19 haphaistor
20 lange-1965 / dendavy12345
sportinglokeren282
Prijzengeld
De absolute hoofdprijs van €2016,- is helaas niet bereikt. Maar niet getreurd we hebben de prijzen iets aangepast en verhoogd :-)
De nummers #1 krijgen hun winnings x 3 uitbetaald.
De nummers #2 t/m 10 krijgen hun winnings x 2 uitbetaald.
De nummers 11 t/m 20 krijgen hun winnings uitbetaald (i.p.v. €10,-).
Overigens zijn er 2 Belgische spelers met exact hetzelfde saldo op plek 20 geëindigd. Beide spelers krijgen hun winnings uitbetaald.
Alle geldbedragen worden volgende week uitbetaald.
Cheers! En bedankt voor jullie actieve deelname (Y) Hopelijk vond iedereen het een leuk spel!
Op- en aanmerkingen voor een volgend spel, let us know!
Winnaars van het voetbaltenue (fan van het toernooi) willen jullie mij even berichten?
Hierbij de rankings:
Beste 20 Nederlanders
1 0kan91
2 kingkladze
3 silap
4 tinus83
5 sander198
6 snowdaf
7 rick030
8 gijsvz
9 bobnl
10 klijn4
11 elloco
12 sidoo-
13 muldertje
14 arthur-vl
15 hchuub
16 riks
17 frododinho
18 patrickje
19 niekosjoda
20 tomba
rick030
Beste 20 Belgen
1 voetbalgek2
2 mats
3 thothibitho
4 spikerwoman
5 dembele11
6 lieven
7 saibot
8 vienomeister
9 marjosuetens
10 vissel12
11 hypnotist86
12 123wags
13 sportgambler
14 ceeda7
15 drejke
16 belgiumpro
17 wiezw
18 frankydk
19 haphaistor
20 lange-1965 / dendavy12345
sportinglokeren282
Prijzengeld
De absolute hoofdprijs van €2016,- is helaas niet bereikt. Maar niet getreurd we hebben de prijzen iets aangepast en verhoogd :-)
De nummers #1 krijgen hun winnings x 3 uitbetaald.
De nummers #2 t/m 10 krijgen hun winnings x 2 uitbetaald.
De nummers 11 t/m 20 krijgen hun winnings uitbetaald (i.p.v. €10,-).
Overigens zijn er 2 Belgische spelers met exact hetzelfde saldo op plek 20 geëindigd. Beide spelers krijgen hun winnings uitbetaald.
Alle geldbedragen worden volgende week uitbetaald.
Cheers! En bedankt voor jullie actieve deelname (Y) Hopelijk vond iedereen het een leuk spel!
Op- en aanmerkingen voor een volgend spel, let us know!
Winnaars van het voetbaltenue (fan van het toernooi) willen jullie mij even berichten?
Dance like you never danced before.
Een vraagje, hoe weten jullie mijn bwin account? of krijg ik nog een PM?
saibot:
Die heb je voorafgaande aan het spel op moeten geven.
Dance like you never danced before.
1st van België geworden en winnings x3
Joepie Joepie Joepie Big Thanks to Voetbalwedden :d :d :d :d
Joepie Joepie Joepie Big Thanks to Voetbalwedden :d :d :d :d
proficiat voetbalgek2 met je overwinning maar had ik geweten dat het verschil van uitbetaling tussen 1 en 2 zo groot was had ik de laatste wedstrijden toch nog iets gespeeld om eerste te worden.VW toch bedankt voor deze mooie actie.
Mijn felicitaties aan de top-20 van zowel België als Nederland!
En een mooie verhoging van de prijzen van Voetbalwedden erbij.
:) :) (y)
En een mooie verhoging van de prijzen van Voetbalwedden erbij.
:) :) (y)
Bedankt voetbalwedden was leuk om te meedoen. Gefeliciteerd voor de winnaars (y) ;-)
denise92:
saibot:
En wanneer worden de bedragen aan de bwin-accounts toegevoegd?
Top dat de prijzenverdeling is aangepast.
Ik was relatief onbekend met deze site, maar het was een aangename kennismaking
Echt een topactie! Wel jammer dat achteraf het hele prijzenschema veranderd is. Ik heb nu tijdens de halve finales en finale een alles-of-niets poging gedaan om nog op een 7e/8e plaats te eindigen om zo nog een aardig bedrag te winnen. Helaas pakte het niet goed uit en zakte ik uit de top 20. Kan gebeuren. Maar nu blijkt dat ik achteraf gewoon mijn winnings uitbetaald had gekregen, had ik niks gedaan. In dat geval had ik een bedrag van ongeveer 90 euro gekregen.
Natuurlijk pakt dit voor mij heel ongelukkig uit en ben ik misschien daarom wat zuur, maar ik vind dat je nooit de spelregels tijdens een spel kan veranderen. In mijn ogen was het een betere oplossing geweest om het overgebleven prijzengeld voor een volgend spel te bewaren. Maar desondanks heb ik erg genoten van het spel! Bedankt voor het organiseren en mijn felicitaties aan de winnaars!
Natuurlijk pakt dit voor mij heel ongelukkig uit en ben ik misschien daarom wat zuur, maar ik vind dat je nooit de spelregels tijdens een spel kan veranderen. In mijn ogen was het een betere oplossing geweest om het overgebleven prijzengeld voor een volgend spel te bewaren. Maar desondanks heb ik erg genoten van het spel! Bedankt voor het organiseren en mijn felicitaties aan de winnaars!