Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden WK-game (> €25.000 aan prijzen!)

Hoewel het seizoen al achter de rug is, lijkt het mooiste nog te moeten komen! Donderdag 14 juni laten Rusland en Saoedi-Arabië de bal voor het eerst rollen tijdens het Wereldkampioenschap voetbal 2018. Dit is tevens het startsein van de Voetbalwedden WK-game 2018! Tip jij jezelf naar een van de prijzen uit die enorme prijzenpot (> ?‚?25.000)?

Niet alleen de prijzenpot is zeer interessant, ook het gemak waarop je deelneemt aan dit spel is meer dan gunstig. Zoals je van ons gewend bent kun je op een makkelijke manier tips (mee)spelen om op deze manier zo snel mogelijk de top van de ranglijsten te bestormen.

Hoe doe je mee?

1. Ga naar de WK-game
  2. Log in met je VW-account
  3. Schrijf je in voor jouw favoriete subleagues
  4. Tip en doe direct mee om de prijzen

Daarnaast hebben we dit WK een speciale ?€˜tier bonus?€™. Je kunt voorafgaande aan het toernooi je favoriete land kiezen. Dit land kan jou extra winnings opleveren. Tijdens je aanmelding en in de speluitleg kom je alles tegen wat je hierover moet weten.

Heb je wind tegen tijdens de eerste wedstrijden? No worries! We delen per speelronde nog meer mooie prijzen uit. Na een aantal tegenvallende resultaten, hoef je dus niet bij de pakken neer te zitten. Tot en met de finale viert spanning hoogtij!

Let erop dat voor een aantal door bookmaker gesponsorde subleagues aanvullende voorwaarden gelden: lees dus goed de regels van de subleagues door. Zorg ervoor dat je bij de aanmelding van een subleague een geldige en bestaande gebruikersnaam doorgeeft.

(Let hierbij op dat je bookmaker gebruikersnaam hoofdlettergevoelig kan zijn en/of kan bestaan uit een e-mailadres of account-id. Check dus goed waarmee je inlogt. Bookmaker gebruikersnamen kunnen niet worden gewijzigd)

Je tips tellen pas mee vanaf het moment van deelname aan een subleague, en dus niet met terugwerkende kracht.Zorg dus dat je je tijdig aanmeldt voor de verschillende subleagues.

Alle winnaars worden in de week van 23 juli geverifieerd en daarna bekendgemaakt. De prijzen worden in de week van 30 juli verwerkt.

---

Voor de volledigheid dit zijn alle subleagues:

Voor Nederlanders & Belgen

Voetbalwedden pre-register: prijzenpot ?‚?1125 (inschrijving gesloten)

Voetbalwedden tier bonus: prijzenpot ?‚?1300 (inschrijving tot 19 juni 19:45)

Voetbalwedden algemeen: prijzenpot ?‚?2000

Bet777 1X2: prijzenpot (?‚?8000)

Betfirst Double Chance: prijzenpot (?‚?2000)

Totaal: ?‚?14425

Voor Nederlanders

Betser Draw no Bet: prijzenpot (?‚?2000)

Redbet Both Teams to Score: prijzenpot (?‚?3500)

Netbet Over/Under: prijzenpot (?‚?2000)

Intertops Goalscorer: prijzenpot (?‚?1000)

Betsson Asian Handicap: prijzenpot (?‚?2500)

Totaal: ?‚?11000

Voor Belgen

Circus Goalscorer: prijzenpot (?‚?2018)

Golden Palace Draw no Bet: prijzenpot (?‚?2000)

Bwin Both Teams to Score: prijzenpot (?‚?2475)

Unibet Over/Under: prijzenpot (?‚?2500)

Ladbrokes Asian Handicap: prijzenpot (?‚?1750)

Totaal: ?‚?10743

7 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 8-06-2018 19:00 Acties en spellen
in 8-06-2018 19:00 Acties en spellen
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Moet ik iets speciaals ondernemen om mij aan te melden bij de pronoweb subleauge? Want krijg iedere keer de foutmelding "er is iets misgegaan"

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op di. 12 jun. 2018, 10:43 schreef vw-support:
Op di. 12 jun. 2018, 09:36 schreef dendre:

Hele vette game weer, chapeau!

Ik probeer net wat tips te zetten via m’n mobiel, maar als ik 10 euro inzet op Rusland wint 1x2 dan staat ie voor 15 euro in mijn tips. En speel ik 5 euro op Marokko wint, dan staat ie voor 10 euro in mijn wedtips :|

Hmmm, dat lijkt me niet de bedoeling inderdaad.

We gaan het even voor je nalopen.

Wat heb je voor telefoon (iOS / Android)?

ik heb iOS

0 Vind ik leuk's
Op di. 12 jun. 2018, 14:15 schreef vw-support:

Op verzoek:

Je kunt op de WK-game je tier-bonus-land wijzigen (t/m 14 juni 17:00). Dit doe je via je WK-game profiel (in de game zelf dus).

Heel erg fijn, dank jullie wel :smile:

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit
Op di. 12 jun. 2018, 19:51 schreef matching117:

Moet ik iets speciaals ondernemen om mij aan te melden bij de pronoweb subleauge? Want krijg iedere keer de foutmelding "er is iets misgegaan"

idem hier...

0 Vind ik leuk's

Hoe plaatsen we een tip voor iedere subleagues?

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Op di. 12 jun. 2018, 21:03 schreef dendre:
Op di. 12 jun. 2018, 10:43 schreef vw-support:
Op di. 12 jun. 2018, 09:36 schreef dendre:

Hele vette game weer, chapeau!

Ik probeer net wat tips te zetten via m’n mobiel, maar als ik 10 euro inzet op Rusland wint 1x2 dan staat ie voor 15 euro in mijn tips. En speel ik 5 euro op Marokko wint, dan staat ie voor 10 euro in mijn wedtips :|

Hmmm, dat lijkt me niet de bedoeling inderdaad.

We gaan het even voor je nalopen.

Wat heb je voor telefoon (iOS / Android)?

ik heb iOS

Het is opeens opgelost! Mochten jullie daar iets aan gedaan hebben, bedankt :wink:

0 Vind ik leuk's

Dank voor wederom een mooie actie!

ik heb me ingeschreven voor de Betfirst subleague, hierbij werd er niet naar mijn gebruikersnaam gevraagd. Klopt dit? Of moet ik dit ergens anders invullen?

0 Vind ik leuk's
Op di. 12 jun. 2018, 19:47 schreef vvv777:

Begrijp ik dus goed dat indien je alleen 1 x of 2 hebt ingevuld in de preregister poule, het vervolgens eigenlijk zinloos is om je nog aan te melden voor subpoules?

Zeker niet. Als je je niet inschrijft voor een subleague, doe je uiteraard ook niet mee voor de prijzen. Zoals we al hadden aangegeven, hebben zijn bepaalde weddenschappen geldig in de subleagues. Je kunt in deze subleagues alleen stijgen of dalen door de weddenschappen die geldig zijn in deze subleague.

Het heeft dus zin om je voor alle subleagues in te schrijven, zodat je je kansen hebt verspreid.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op di. 12 jun. 2018, 22:55 schreef ceetnn:
Op di. 12 jun. 2018, 19:51 schreef matching117:

idem hier...

De Pronoweb subleague is een exclusief voor leden van deze website, helaas. Hierdoor kunnen jullie je niet inschrijven voor deze subleague.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 13 jun. 2018, 08:10 schreef rommeldahl:

Dank voor wederom een mooie actie!

ik heb me ingeschreven voor de Betfirst subleague, hierbij werd er niet naar mijn gebruikersnaam gevraagd. Klopt dit? Of moet ik dit ergens anders invullen?

Dit komt omdat je in een eerder stadium je gebruikersnaam van Betfirst al hebt doorgegeven (bijvoorbeeld voor een eerdere winactie als de Decemberkalender). Als je geen gebruikersnaam hoeft door te geven, is deze dus al bekend.

Dit is de gebruikersnaam van Betfirst die bij ons bekend is: Tieskuh242424. Mocht dit niet kloppen, horen we dat graag!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.