Voetbalwedden WK-game (> €25.000 aan prijzen!)
Hoewel het seizoen al achter de rug is, lijkt het mooiste nog te moeten komen! Donderdag 14 juni laten Rusland en Saoedi-Arabië de bal voor het eerst rollen tijdens het Wereldkampioenschap voetbal 2018. Dit is tevens het startsein van de Voetbalwedden WK-game 2018! Tip jij jezelf naar een van de prijzen uit die enorme prijzenpot (> ?‚?25.000)?
Niet alleen de prijzenpot is zeer interessant, ook het gemak waarop je deelneemt aan dit spel is meer dan gunstig. Zoals je van ons gewend bent kun je op een makkelijke manier tips (mee)spelen om op deze manier zo snel mogelijk de top van de ranglijsten te bestormen.
Hoe doe je mee?
- Ga naar de WK-game
- Log in met je VW-account
- Schrijf je in voor jouw favoriete subleagues
- Tip en doe direct mee om de prijzen
Daarnaast hebben we dit WK een speciale ?€˜tier bonus?€™. Je kunt voorafgaande aan het toernooi je favoriete land kiezen. Dit land kan jou extra winnings opleveren. Tijdens je aanmelding en in de speluitleg kom je alles tegen wat je hierover moet weten.
Heb je wind tegen tijdens de eerste wedstrijden? No worries! We delen per speelronde nog meer mooie prijzen uit. Na een aantal tegenvallende resultaten, hoef je dus niet bij de pakken neer te zitten. Tot en met de finale viert spanning hoogtij!
Let erop dat voor een aantal door bookmaker gesponsorde subleagues aanvullende voorwaarden gelden: lees dus goed de regels van de subleagues door. Zorg ervoor dat je bij de aanmelding van een subleague een geldige en bestaande gebruikersnaam doorgeeft.
(Let hierbij op dat je bookmaker gebruikersnaam hoofdlettergevoelig kan zijn en/of kan bestaan uit een e-mailadres of account-id. Check dus goed waarmee je inlogt. Bookmaker gebruikersnamen kunnen niet worden gewijzigd)
Je tips tellen pas mee vanaf het moment van deelname aan een subleague, en dus niet met terugwerkende kracht.Zorg dus dat je je tijdig aanmeldt voor de verschillende subleagues.
Alle winnaars worden in de week van 23 juli geverifieerd en daarna bekendgemaakt. De prijzen worden in de week van 30 juli verwerkt.
---
Voor de volledigheid dit zijn alle subleagues:
Voor Nederlanders & Belgen
Voetbalwedden pre-register: prijzenpot ?‚?1125 (inschrijving gesloten)
Voetbalwedden tier bonus: prijzenpot ?‚?1300 (inschrijving tot 19 juni 19:45)
Voetbalwedden algemeen: prijzenpot ?‚?2000
Bet777 1X2: prijzenpot (?‚?8000)
Betfirst Double Chance: prijzenpot (?‚?2000)
Totaal: ?‚?14425
Voor Nederlanders
Betser Draw no Bet: prijzenpot (?‚?2000)
Redbet Both Teams to Score: prijzenpot (?‚?3500)
Netbet Over/Under: prijzenpot (?‚?2000)
Intertops Goalscorer: prijzenpot (?‚?1000)
Betsson Asian Handicap: prijzenpot (?‚?2500)
Totaal: ?‚?11000
Voor Belgen
Circus Goalscorer: prijzenpot (?‚?2018)
Golden Palace Draw no Bet: prijzenpot (?‚?2000)
Bwin Both Teams to Score: prijzenpot (?‚?2475)
Unibet Over/Under: prijzenpot (?‚?2500)
Ladbrokes Asian Handicap: prijzenpot (?‚?1750)
Totaal: ?‚?10743
Knap dat er weer een geheel nieuw spel uit de hoge hoed is getoverd, mijn complimenten!
Jullie wk spel heeft het wk nog extra spannend en leuk gemaakt voor velen hier. Bedankt voor de leuke actie. Het was spannend tot aan de finale. Helft van de top10 had op kroatie gegokt, de andere op Frankrijk of bts. Toch een gekke uitslag uiteindelijk voor een wk finale.
Ik had toch nog 2 vragen ivm de prijzen.
1: is het mogelijk om de bwin freebet van 450 te spreiden? Het is wat aan de hoge kant en het zou leuker zijn mocht het 9 x 50euro freebet zijn ofzo. Of moet ik hiervoor bij bwin zelf zijn om de freebet te splitsen?
2: De hoofdprijs voor de algemene rangschikking: aangezien ik een android smartphone heb, heb ik niet veel aan de apple smartwatch. Als de 2de plaats (blauwzwart) of zelfs de 3de plaats (stephanv) van prijs zouden willen verwisselen met mij, kan dat dan geregeld worden? Mochten beide geen interesse hebben of het niet mogelijk is om van prijs/plaats te wisselen, dan geen probleem voor mij, nvm dan
Alvast bedankt
Jammer genoeg 11e geëindigd nadat ik zo goed gestart was. Jammer dat Kroatië niet won, proficiat aan de winnaars.
Allereerst: volgende week gaan we alle prijzen verwerken en contact opnemen met de prijswinnaars. Onder het mom van 'check, check, dubbel check' gaan we eerst alles nogmaals controleren om er zeker van te zijn dat degenen die prijzen verdienen deze ook daadwerkelijk krijgen. :)
VW bedankt voor de mooie prijzen. Even twee korte vragen:
- Kun je meerdere prijzen winnen (bij meerdere bookmakers)?
- Worden de speelronde prijzen 7x uitgereikt of gaat het om 1 wanneer die het beste uit de bus komt?
Je kunt inderdaad meerdere prijzen winnen, en iedere ronde heeft een eigen winnaar.
Jullie wk spel heeft het wk nog extra spannend en leuk gemaakt voor velen hier. Bedankt voor de leuke actie. Het was spannend tot aan de finale. Helft van de top10 had op kroatie gegokt, de andere op frankrijk of bts. Toch een gekke uitslag uiteindelijk voor een wk finale.
Ik had toch nog 2 vragen ivm de prijzen.
1: is het mogelijk om de bwin freebet van 450 te spreiden? Het is wat aan de hoge kant en het zou leuker zijn mocht het 9 x 50euro freebet zijn ofzo. Of moet ik hiervoor bij bwin zelf zijn om de freebet te splitsen?
2: De hoofdprijs voor de algemene rangschikking: aangezien ik een android smartphone heb, heb ik niet veel aan de apple smartwatch. Als de 2de plaats (blauwzwart) of zelfs de 3de plaats (stephanv) van prijs zouden willen verwisselen met mij, kan dat dan geregeld worden? Mochten beide geen interesse hebben of het niet mogelijk is om van prijs/plaats te wisselen, dan geen probleem voor mij, nvm dan
Alvast bedankt
1: We gaan dit volgende week oppakken bij de betreffende bookmakers, dan weten we meer hierover. We kunnen er op dit moment weinig zinnigs over zeggen, helaas.
2: Vanuit ons is dit helaas niet mogelijk; uiteraard staat het je vrij om onderling wat te regelen of later de Apple Watch te verkopen.
Bedankt VW-support voor de leuke game! Bracht zeker extra spanning mee. Leuk ook om te zien dat er toch een hoop mensen hebben meegedaan. Hopelijk is dit het startschot om het platform weer uit te breiden, meer actieve leden te krijgen en uiteindelijk in zijn geheel naar een hoger niveau te tillen.
Nogmaals bedankt en tot de volgende (CL) Game!?:smile:
@jordanss Ik heb ook een Android telefoon, sorry maar ik wil niet ruilen
Heb een freebet gewonnen via de netbet sub league van 100€ nu nog wachten tot hij word toegevoegd.
Leuke actie bedankt VW
Bedankt voor de mooie actie. Heb de 125 euro freebet gewonnen. Super