Afgelopen: Voetbalwedden Super December Kalender (24 acties)!
Hi!
Iets later dan gepland, maar hier is-ie dan!
De gloednieuwe Voetbalwedden Super December Kalender!
We hebben dit jaar - samen met bookmaker Bwin - 24 acties voor jullie georganiseerd. Uiteraard voor zowel Nederlandse als Belgische spelers én natuurlijk voor zowel nieuwe als bestaande klanten.
Namens het gehele Voetbalwedden team: fijne feestdagen!
Direct naar de Super December Kalender!
Cheers!
Denise
PS vragen e.d. over de acties kun je uiteraard in dit topic stellen.
De acties:
1 december: 200% stortingsbonus
2 december: 500 euro chat roulette
3 december: 250 euro VW50 game
4 december: 250 euro prijsvraag
5 december: NBA game
6 december: Bayern - Atlético Madrid
7 december: Club Brugge - FC Kopenhagen
8 december: Standard - Ajax
9 december: 500 euro chat roulette
10 december: 250 euro VW50 game
11 december: 250 euro prijsvraag
12 december: NBA game
13 december: 500 euro chat roulette
14 december: Feyenoord - ADO Den Haag
15 december: NBA game
16 december: 500 euro chat roulette
17 december: 250 euro VW50 game
18 december: 250 euro prijsvraag
19 december: Everton - Liverpool
20 december: NBA game
21 december: Bayern München - RB Leipzig
22 december: Gent - Anderlecht
23 december: 500 euro chat roulette
24 december: 10000 euro loterij
Iets later dan gepland, maar hier is-ie dan!
De gloednieuwe Voetbalwedden Super December Kalender!
We hebben dit jaar - samen met bookmaker Bwin - 24 acties voor jullie georganiseerd. Uiteraard voor zowel Nederlandse als Belgische spelers én natuurlijk voor zowel nieuwe als bestaande klanten.
Namens het gehele Voetbalwedden team: fijne feestdagen!
Direct naar de Super December Kalender!
Cheers!
Denise
PS vragen e.d. over de acties kun je uiteraard in dit topic stellen.
De acties:
1 december: 200% stortingsbonus
2 december: 500 euro chat roulette
3 december: 250 euro VW50 game
4 december: 250 euro prijsvraag
5 december: NBA game
6 december: Bayern - Atlético Madrid
7 december: Club Brugge - FC Kopenhagen
8 december: Standard - Ajax
9 december: 500 euro chat roulette
10 december: 250 euro VW50 game
11 december: 250 euro prijsvraag
12 december: NBA game
13 december: 500 euro chat roulette
14 december: Feyenoord - ADO Den Haag
15 december: NBA game
16 december: 500 euro chat roulette
17 december: 250 euro VW50 game
18 december: 250 euro prijsvraag
19 december: Everton - Liverpool
20 december: NBA game
21 december: Bayern München - RB Leipzig
22 december: Gent - Anderlecht
23 december: 500 euro chat roulette
24 december: 10000 euro loterij
in 1-12-2016 14:59 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bij mij ook nog niet,nu de week is nog niet ten einde
We hebben maandag alle prijzen doorgegeven aan Bwin - dus met een beetje mazzel worden ze snel toegevoegd.
Dance like you never danced before.
Ik heb mijn freebet van de oudejaarstrekking zojuist ontvangen
Hoop persoonlijk dat de volgende acties worden gehouden bij bookmakers als: Betsson, bet777, betfirst of unibet. Die andere gaan die bonussen vrij traag en komt er altijd iets tussen.
totomaster:
Hoop persoonlijk dat de volgende acties worden gehouden bij bookmakers als: Betsson, bet777, betfirst of unibet. Die andere gaan die bonussen vrij traag en komt er altijd iets tussen.
Mwah, soms wel vervelend maar het gaat erom dat je het uiteindelijk krijgt. Dan maakt het mij niet uit bij welke bookie het is. :-)
Ik heb ook mijn loterij freebet gekregen. Thanks!
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Dankjewel
http://i68.tinypic.com/1498r4w.png">
http://i68.tinypic.com/1498r4w.png">
denise92:
We gaan volgende week bezig met alle openstaande prijzen. Van een aantal winnaars hebben we tot op heden echter nog niks gehoord.
Te weten:
Oudejaarstrekking winnaars
hertoghenk
taksi
fabregasje
unclebokkie
rufus
dennis3d15
kevinoz
jefke60
bim1
Van jullie ontvang ik graag het adres waarop we de prijzen kunnen laten bezorgen.
We gaan volgende week bezig met alle openstaande prijzen. Van een aantal winnaars hebben we tot op heden echter nog niks gehoord.
Te weten:
hertoghenk
taksi
fabregasje
unclebokkie
rufus
dennis3d15
kevinoz
jefke60
bim1
Van jullie ontvang ik graag het adres waarop we de prijzen kunnen laten bezorgen.
Ik had dit forum topic niet in de gaten en zat geduldig op een berichtje van jullie te wachten omdat ik had gelezen dat de prijzen in week 2 zouden worden uitgereikt. Bedankt voor deze fantastische prijs, heb er nu al zin in. Als jullie gegevens van mij nodig hebben, laat maar weten waar ik deze naartoe kan sturen.
bim1:
Ik had dit forum topic niet in de gaten en zat geduldig op een berichtje van jullie te wachten omdat ik had gelezen dat de prijzen in week 2 zouden worden uitgereikt. Bedankt voor deze fantastische prijs, heb er nu al zin in. Als jullie gegevens van mij nodig hebben, laat maar weten waar ik deze naartoe kan sturen.
denise92:
Te weten:
hertoghenk
taksi
fabregasje
unclebokkie
rufus
dennis3d15
kevinoz
jefke60
bim1
Te weten:
hertoghenk
taksi
fabregasje
unclebokkie
rufus
dennis3d15
kevinoz
jefke60
bim1
Jaloers!! Veel plezier man!
Retarded gambler
totomaster:
Niet zo klagen, het is allemaal gratis :p (y)
Retarded gambler
michiel2304:
ik ook! top! hard nodig..;-)