Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

US Open 2015 Scorito Poule! (uiteraard met prijzenpot)

Beste leden,

We hebben - op veler verzoek - een nieuwe Scorito Poule georganiseerd, te weten:

De US Open Poule (gespeeld van 31 augustus t/m 13 september)

Deelname is uiteraard gratis. Wel heb je een geldig account nodig van netbet / betfirst.

Om alle rompslomp te voorkomen, vragen we je om op de actiepagina je gebruikersnaam van netbet / betfirst én je gebruikersnaam van Scorito achter te laten.
Wij voegen je vervolgens handmatig toe aan de Scorito Poules.

Op deze manier kunnen we niet alleen sneller accounts toevoegen en prijzen verdelen, maar ook eenvoudiger accounts weren van mensen die niet lid zijn van VW en daarmee voorkomen dat de prijzen in handen vallen van mensen die daar geen recht op hebben. Gezien het grote aantal mensen dat we de vorige keer hebben verwijderd (50+), lijkt dit ons de meest logische en helaas noodzakelijke oplossing..

Prijzenpot US Open

1 - Voetbalshirt naar keuze + Nike Advantage Premier Federer US Open Polo
2 - Voetbalshirt naar keuze
3 - Voetbalshirt naar keuze
4 - Voetbalshirt naar keuze
5 - Voetbalshirt naar keuze

Daarnaast kun je ook per speelronde (in totaal zijn er 7) een mooie prijs winnen:

De winnaars van de 7 speelrondes winnen elk ?75,- aan speelkrediet* bij bookmaker netbet / betfirst.

*8x wagering, > 1.7 odds, 2 maanden speeltijd.

Wat moet je doen:

1 - Ga naar de actiepagina
2 - Vul je netbet / betfirst gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in
3 - Druk op opslaan
4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)
5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe[/b]

Hoe werkt de sportpoule?

Je stelt een team van sporters samen met een beperkt budget. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game. Simpel zat toch? Daarnaast wordt er per ronde een winnaar bekendgemaakt. Je kunt dus tot het einde van het spel meedoen voor één van de prijzen, ook als je al een straatlengte achter ligt.

Tot wanneer kan je meedoen?

De inschrijving voor de US open Poule sluit op 31 augustus om 16:59.

Na de sluitdatum kun je je niet meer aanmelden op onze actiepagina en voegen we je dus niet meer toe.

Belangrijk: Als je mee wilt doen voor de prijzen (lijkt me duidelijk), heb je een geldig account nodig van netbet / betfirst. Regel dat dus van te voren! Geen account = geen prijzen.

Account aanmaken op Betfirst

Account aanmaken op Netbet

Groetjes,

Denise

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 26-08-2015 14:34 Acties en spellen
in 26-08-2015 14:34 Acties en spellen
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Pennettaaaaa <3. Heldin voor mijn poule
0 Vind ik leuk's
marcv1992:
Pennettaaaaa <3. Heldin voor mijn poule

Heb haar ook met verdubbelaar, netjes!
0 Vind ik leuk's
marcabbink:
marcv1992:
Pennettaaaaa &lt;3. Heldin voor mijn poule

Heb haar ook met verdubbelaar, netjes!

Netjes!
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd marcv, met de eerste plek! Heel netjes gedaan.

Ik heb vandaag tactisch gespeeld. ik stond 7e en ik had vinci nog als D speler in mijn lijstje staan vandaag. Ik had alleen het gevoel dat pennatta ging winnen omdat zij de meeste indruk op mij heeft gemaakt. Daardoor besloten om vinci geen captain te maken en daarbij had ik nog verwacht dat de top 5 voornamelijk vinci als captain zou kiezen en ik nog niets zou op schieten als vinci won. Nu morgen de juiste winnaar kiezen tussen Federer en Djokovic om de top 5 in te komen, al is dat geen gemakkelijke keuze.

Anders met een top 10 ook tevreden en was het weer een super leuk spel! Maar we gaan natuurlijk voor de prijzen! (H)
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Gefeliciteerd marcv, met de eerste plek! Heel netjes gedaan.

Ik heb vandaag tactisch gespeeld. ik stond 7e en ik had vinci nog als D speler in mijn lijstje staan vandaag. Ik had alleen het gevoel dat pennatta ging winnen omdat zij de meeste indruk op mij heeft gemaakt. Daardoor besloten om vinci geen captain te maken en daarbij had ik nog verwacht dat de top 5 voornamelijk vinci als captain zou kiezen en ik nog niets zou op schieten als vinci won. Nu morgen de juiste winnaar kiezen tussen Federer en Djokovic om de top 5 in te komen, al is dat geen gemakkelijke keuze.

Anders met een top 10 ook tevreden en was het weer een super leuk spel! Maar we gaan natuurlijk voor de prijzen! (H)

Thanks :). Slim ook om Vinci niet te kiezen en volgens mij heeft inderdaad ongeveer iedereen van 3-6 vinci als captain gekozen. Ik ben nog steeds super verbaasd dat zij de finale heeft gehaald (over Pennetta overigens ook hoor, maar nog net in iets mindere mate). Pennetta heeft mijn poule overigens wel echt gered... Ik was in ronde 1 al 3 D-spelers kwijt.

Succes nog met de keuze voor djokovic of federer, is volgens mij ook een lastige.
0 Vind ik leuk's
Samen met MarcV de meeste punten gehaald in de laatste ronde, Pennetta bedankt, super! Sta op plek twee ben benieuwd of ik in de top 5 blijf staan!
0 Vind ik leuk's
marcabbink:
Samen met MarcV de meeste punten gehaald in de laatste ronde, Pennetta bedankt, super! Sta op plek twee ben benieuwd of ik in de top 5 blijf staan!

Je bent sowieso 2e geworden want ik heb snel voor je nagekeken en gerekend.

Met een captain kan er maximaal 800 punten gehaald worden bij federer - djokovic voor wie de captain nog niet ingezet heeft (8x 100 punten). Echter heb je zelf djokovic en federer als A speler waardoor je sowieso 100 punten krijgt waardoor iemand maar 700 punten op je kan inlopen (800 punten - 100 punten die jij krijgt). Alleen de nr 3, 4, 5 en 6 kunnen je inhalen maar ook zij hebben de captain al ingezet waardoor ze ook maximaal 100 punten krijgen die je ook krijgt.

Dus je bent niet meer in te halen op plek 2.
Als federer wint (captain) wordt ik derde en anders 7e, 8e of 9e.

Heb toch het betere gevoel bij Federer dan bij Djokovic ditmaal.
0 Vind ik leuk's
Ah oke man! Bedankt Tim! Ik denk ook dat Federer wint btw, succes!
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 14 sep. 2015 om 07:41
De voorlopige stand staat online!

https://www.voetbalwedden.net/topic/us-open-2015-scorito-poule-uiteraard-met-prijzenpot-3504/1/#136926

Allereerst hulde voor de winnaars, good job!

Ben je 1 t/m 5 geworden? PM mij dan even het voetbalshirtje dat je wilt winnen en je maat. (y) (y)

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!

Zelf een erg gelukkige keuze gemaakt met Pennetta. Had eigenlijk niet verwacht dat iemand anders dan Serena Williams dit toernooi zou pakken vooraf..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.