Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet 200% stortings actie: stort €50 = €100 bonus

Voetbalwedden.net is er door jullie en vóór jullie en bij deze kunnen we jullie melden dat we de gehele maand maart 2012 een exclusieve actie hebben met Unibet welke alleen via voetbalwedden.net te gebruiken is! Voor leden, voor niet leden, eigenlijk gewoon voor iedereen!
Wat is de actie:
- 200% stortings actie met een maximum van 100 euro bonus
- 50 euro storten = 100 euro extra bonus = 150 euro op je account
Wat is exclusief in dit geval?
In de meest brede zin van het woord betekent dit dat alleen via voetbalwedden.net deze actie te verkrijgen is. Wij zijn de enige website in Nederland die heeft, natuurlijk in samenwerking met Unibet.
Hoelang is je bonus geldig? NIEUW
Je hebt, sinds het moment dat de bonus aan je Unibet account is gekoppeld, maximaal één maand te tijd om de bonus te innen (= storting te maken). Indien je binnen 1 maand geen storting maakt zal de bonus komen te vervallen. Wanneer de bonus afloopt kan je vinden in het bericht dat in je inbox zit op unibet.com
Hoeveel tijd heb je om de bonus rond te spelen? update!!
Oneindig! Je mag er net zolang over doen om je bonus rond te spelen als je zelf wilt. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving (we gaven eerder aan dat je hier maximaal een maand voor hebt) is dit dus oneindig.
Voor wie:
- Inwoners van Nederland (18+) en Belgie (21+)
- Bestaande Unibet klanten (die een account hebben aangemaakt vóór 2012)
- Nieuwe Unibet klanten die nog geen Unibet account hebben
Wanneer geldt deze actie:
- De gehele maand maart 2012
- Iedereen kan één keer gebruik maken van deze actie
Ik heb nog geen account bij Unibet, wat moet ik doen?
- Ga naar onze actiepagina voor meer informatie: http://www.voetbalwedden.net/UnibetActie/
Ik heb al een Unibet account, en nu?
- Ga naar onze actiepagina voor meer informatie: http://www.voetbalwedden.net/UnibetActie/
EDIT: Elke maandag en donderdag om 16:00 sturen wij een lijst naar Unibet met de namen. Binnen 36 uur kun je de bonus op je account verwachten. Val je er dus net tussen. Wacht dan rustig af.
Voorwaarden actie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 6x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 6x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.40 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Spread the word!
Iedereen met een Unibet account kan gebruik maken van deze actie. Ken je mensen die al een Unibet account hebben (of juist nog niet), breng ze dan op de hoogte. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van Sociale Media (Twitter of Facebook). Doe je dit via Twitter dan maak je tevens ook kans op een extra bedag van 50 euro op je Unibet account.
Heb je vragen?
Stel al je vragen in dit forum topic! Wij zullen geen privéberichten over deze actie beantwoorden. Alles zal via dit topic moeten gebeuren.
Waar krijg je de melding op Unibet.com te zien?

Hoe ziet de melding eruit (los van het feit dat het voetbalwedden.net is en niet .nl
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-03-2012 08:58 Acties en spellen
in 1-03-2012 08:58 Acties en spellen
341 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vonloite:
Excuus las het verkeerd. Dacht om de bonus te verzilveren. Dat is een maand.
vw-crew:
We hebben de openingspost aangepast, thanx!

Bedankt voor de antwoorden. En sorry dat ik moeilijk doe, maar toch laat dit nog wel wat ruimte over voor misverstanden :D
Vonloite zegt nu namelijk dat we een maand de tijd hebben om de bonus te verzilveren (dat betekent we hebben van 1 maart tot 1 april om geld te storten om zo de bonus te ontvangen, toch?), en spreekt dus impliciet zijn eerdere uitspraak tegen dat we slechts 1 maand hebben om de bonus rond te spelen. Althans, dat begrijp ik daar een beetje uit.
Terwijl Mario nu juist in de openingspost heeft gezet dat we daarnaast ook precies 1 maand (vanaf de storting) hebben om de bonus rond te spelen. Dat bijt elkaar dus een beetje, voor zover ik het tenminste juist begrijp.
Dit laatste las ik bovendien niet terug in de voorwaarden die Unibet in hun bericht heeft gezet:
http://i44.tinypic.com/6945rb.jpg">
En ook in de pop-up van de site zelf lees ik er niks over terug:
http://i43.tinypic.com/293c77b.jpg">
Wat ik toch wel vreemd vind, aangezien het voor het accepteren van deze bonus van essentieel belang is dat je weet of er een tijdslimiet aan verbonden zit of niet. Zeker als het zo'n korte betreft.
Ik wil dus ieder misverstand toch een beetje uit de weg helpen door twee dingen te vragen:
1) is het echt voor 100% zeker dat we slechts 1 maand de tijd hebben om de bonus rond te spelen?
2) kunnen we dat ergens teruglezen op de site (of eventueel in een mail) van Unibet?
En nogmaals sorry dat ik zo moeilijk doe, maar ik moet op een manier gaan spelen waarbij ik me niet lekker voel als het inderdaad klopt dat we maar 1 maand de tijd hebben.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Jongens, sorry hoor waar zeiken we nou allemaal over? Het is een schitterende actie en het enige wat ik zie is gezeik over de minimale odd en de hoeveelheid tijd. Wees blij dat ze dit regelen en staan de voorwaarden je niet aan stort je toch niet?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
belangrijke opmerkingen ivm vrijspelen van bonus Unibet
Ik heb juist kontakt gehad met Unibet ( omdat ik enkele vragen had omtrent de bonus )
1) voor het vrijspelen van de bonus heb je 1 jaar de tijd , dus niet 1 maand , maar wel 1 jaar
2) als je een combo weddenschap plaatst , moet ELKE bet in deze combo minimum 1,40 zijn , dus bijv je speelt combo van 3 wedstrijden en elke wedstrijd = 1,15 , dan heb je totale odd van 1,52 . Deze combo telt niet voor rondspelen bonus : het moet zijn minimum 1,4 per wedstrijd die je in combo plaatst ; dus 1,4 x 1,4 x 1,4 = totale odd van 2,72 en deze telt wel mee voor je rondspelen bonus .
3) als je een live bet plaatst ( minimum odd van 1,40 ) mag je deze niet cashen , je moet dus deze laten staan tot einde van de wedstrijd , doe je een cash inn tijdens de wedstrijd dan word je inzet niet aanzien als rondspelen bonus
Voor verdere vragen denk ik , dat je best zelf Unibet kontakteert
Veel succes
0 Vind ik leuk's
datel13:
Jongens, sorry hoor waar zeiken we nou allemaal over? Het is een schitterende actie en het enige wat ik zie is gezeik over de minimale odd en de hoeveelheid tijd. Wees blij dat ze dit regelen en staan de voorwaarden je niet aan stort je toch niet?
Als je te beroerd bent om een discussie te lezen, Datel13, wees dan ook zo beleefd om je er niet mee te bemoeien.
Ik 'zeik' namelijk niet, en natuurlijk ben ik blij met de bonus ... ik moet nu alleen vanzelfsprekend genoeg wel weten of ik haast moet maken of niet. [quote]en staan de voorwaarden je niet aan stort je toch niet?Laat dat nu juist het punt zijn, Einstein. Het stond en staat niet bij de voorwaarden.
draco:
belangrijke opmerkingen ivm vrijspelen van bonus Unibet
Ik heb juist kontakt gehad met Unibet ( omdat ik enkele vragen had omtrent de bonus )
1) voor het vrijspelen van de bonus heb je 1 jaar de tijd , dus niet 1 maand , maar wel 1 jaar
Kijk, daar hebben we tenminste wat aan :)
Nu zou ik het alleen nog fijn vinden als iemand van de crew dit kan bevestigen.
draco:
3) als je een live bet plaatst ( minimum odd van 1,40 ) mag je deze niet cashen , je moet dus deze laten staan tot einde van de wedstrijd , doe je een cash inn tijdens de wedstrijd dan word je inzet niet aanzien als rondspelen bonus
Voor verdere vragen denk ik , dat je best zelf Unibet kontakteert
Veel succes
Ook niet onbelangrijk idd. Thanks.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Bedankt draco, deze vragen had ik ook openstaan.
0 Vind ik leuk's
Mooie bonus! Toch maar weer beginnen vanuit Frankrijk!
0 Vind ik leuk's
draco:

2) als je een combo weddenschap plaatst , moet ELKE bet in deze combo minimum 1,40 zijn , dus bijv je speelt combo van 3 wedstrijden en elke wedstrijd = 1,15 , dan heb je totale odd van 1,52 . Deze combo telt niet voor rondspelen bonus : het moet zijn minimum 1,4 per wedstrijd die je in combo plaatst ; dus 1,4 x 1,4 x 1,4 = totale odd van 2,72 en deze telt wel mee voor je rondspelen bonus .

zoals ik in 't andere topic ook al zei. Superactie, maar dit moet even in de beginpost staan. Ik heb namelijk nu door deze toevoeging pas 250 rondgespeeld in plaats van de 550 die ik dacht... Heel veel bets tellen niet mee door het vrijspelen omdat er naast de quotes rond 1.7 of 1.8 ook een draw no bet van 1.30 ofzo bijzat bij mij vaak...
0 Vind ik leuk's
datel13:

Het is een heel andere manier van spelen dat ene verschil in uitleg over quote. Natuurlijk is het een superactie, maar vanuit Unibet erg onduidelijk gecommuniceerd dus, als het in die screenshot zoals hierboven anders staat dan Draco van Unibet zelf heeft gehoord.
Dat het een prachtige actie is staat buiten kijf.
0 Vind ik leuk's
Voor iedereen:
- De bonus verzilveren staat een maand de tijd voor. Ook wanneer je pas 18 maart je naam doorgeeft heb je de tijd tot 18 april.
- De bonus vrijspelen staat geen tijd voor. Dus daar mag je een jaar over doen.
Jeuij! (y)
Speciale dank gaat uit naar Draco. Hij had dit eerder al uitgezocht en het is nu door ons bevestigd.
Succes allemaal!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hmm, gok dat mijn account niet lang genoeg bestond volgens Unibet helaas. Zat er niet bij!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.