Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TonyBet ACTIE! 100% BONUS, nieuwe én bestaande klanten! (AFGELOPEN)

Beste leden,

Vanaf vandaag (5 november) tot en met Sinterklaas, 5 december (23:59) dus, hebben we weer een lekkere bonusactie op poten gezet. Dit keer in samenwerking met onze vrienden van TonyBet. Uiteraard exclusief voor leden van Voetbalwedden.net.

Alle nieuwe Nederlandse én Belgische TonyBet klanten ontvangen een 100% stortingsbonus tot €50,-

- Nog geen account bij TonyBet? Pak die 100% stortingsbonus tot €50,-.

Belangrijke voorwaarden voor nieuwe klanten:

- Bonusbedrag 12x rondspelen op minimale odds van 1.85

- Vrijspelen binnen 60 dagen

- Gebruik de code lucky50 tijdens het maken van een eerste storting

Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 12 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €50 nemen, dan zal je dus €600 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.85 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.85 te zitten.

Alle bestaande Nederlandse én Belgische TonyBet klanten ontvangen een 100% stortingsbonus tot €25,-

- Al klant van TonyBet? Pak die 100% stortingsbonus tot €25,-.

Belangrijke voorwaarden voor bestaande klanten:

- Bonusbedrag 8x rondspelen op minimale odds van 1.85

- Vrijspelen binnen 60 dagen

- Gebruik de code chance25 tijdens het maken van een storting

Zodra je de bonus hebt ontvangen zal je de bonus 8 maal moeten rondspelen, als we als voorbeeld €25 nemen, dan zal je dus €200 moeten inzetten voordat je de winst kan laten uitbetalen. Op een single bet moet de odd boven de 1.85 zitten en bij een combi bet behoren alle wedstrijden in de weddenschap boven de 1.85 te zitten.

Alle voorwaarden en veelgestelde vragen:

Let op: lees de voorwaarden én veelgestelde vragen goed! Die staan op de actiepagina.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 5-11-2015 09:59 Acties en spellen
in 5-11-2015 09:59 Acties en spellen
71 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik vind t een leuke bonus actie maar de site zelf is niet zo best. Als ik live inzet en ik vink aan accept any changed odds en ik bet dan pakt ie hem steeds niet moet ik weer terug naar de wedstrijd en dan weer opnieuw aanklikken. En ik vind het ook niet zo overzichtelijk maar toch wel leuk 25 euro bonus.

Misschien inde toekomst bonussen bij Unibet? Betsson?
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 5 nov. 2015 om 16:32
dwaaneunibet:
Ben ik de enige die 12x rondspelen vrij veel vind? Boven een notering van 1,85 waarbij het niet uit een combo mag komen?

Daar tegenover staat wel dat je geen 50% (standaard) maar 100% bonus ontvangt :-)

Overigens zijn de voorwaarden bij de standaardbonus hetzelfde geloof ik, dus ook 12x rondspelen.

totomaster:

Misschien inde toekomst bonussen bij Unibet? Betsson?

Maybe!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Kan je als nieuwe klant beide stortingscodes gebruiken? Mag je als nieuwe klant ook kiezen voor de stortingscode met 8x rondspelen?
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
dwaaneunibet:
Ben ik de enige die 12x rondspelen vrij veel vind? Boven een notering van 1,85 waarbij het niet uit een combo mag komen?

Is inderdaad erg veel, mede hierdoor ga ik hier geen gebruik van maken.

wel leuk weer een actie verder :)
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 5 nov. 2015 om 20:35
dionysiou:
Kan je als nieuwe klant beide stortingscodes gebruiken? Mag je als nieuwe klant ook kiezen voor de stortingscode met 8x rondspelen?

Ga ik morgen even voor je navragen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik heb vandaag een account aangemaakt.
Wil nu 25 euro storten via paysafecard, wat moet ik bij bonuscode invullen en hoeveel bedraagt me bonus dan?
0 Vind ik leuk's
felipe-melo:
wat moet ik bij bonuscode invullen en hoeveel bedraagt me bonus dan?

Alle benodigde informatie staat in de openingspost, maar ik zal 'm voor je inkoppen: je bent een nieuwe klant dus heb je recht op een 100% bonus tot een maximum van €50,- met de bonuscode lucky50. Als je er voor kiest om €25 te storten dan kan dat ook, met dezelfde bonuscode. Je krijgt dan 100% bonus, dus €25.
0 Vind ik leuk's
bedankt.
krijg je gelijk de bonus met het geld wat ik heb gestort?
dus 25=25 50 op me account?
0 Vind ik leuk's
@felipe-melo

Ja klopt, als je bij het storten de code invoert krijg je meteen de storting + bonus op je account.
0 Vind ik leuk's
Tien minuten geleden gestort via Neteller, maar nog geen geld op mijn account...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.